trolololz Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei! har lyst til og få mine neoin lys til og blinke etter musikken jeg spiller på pc'n noen som vet noe om hvordan man får det til? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei! har lyst til og få mine neoin lys til og blinke etter musikken jeg spiller på pc'n noen som vet noe om hvordan man får det til? 8578947[/snapback] Tada: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCCFLSC&mcat=c242 Trur denna skal funke. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har du neon lys eller kalde katoder?....litt forskjell på de da! hadde vært greit å vite hvilket merke også! Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Utrolig hva man får i denne tids sonen, tenk om 10 år ? Hva har vi da ? :S Som nr#2 sa, funker den ja. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 [crap]ord deling er noe dritt www.amo.moo.no[/crap] Hva definerer trådstarteren som neonlys? Litt vanskelig å hjelpe deg når du ikke gir informasjon om hva du trenger hjelp til. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Med kald katode funker det fett med Sunbeam Kald Katode Sound Control Men det er annerledes vis det er neon lys du har. I neon lys er det flytende guffe som lyser. Jeg er ikke helt sikker på om det er så bra får neonlys å bli slått AV å PÅ heletida off-topic: Kald katode er bedre enn neonlys Endret 21. mai 2007 av cre8_cre8 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet om noen steder hvor dem Har sound controller på lager? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Netshop Netshop eier Microplex, og de har derfor ofte en god del av de samme produktene inne. Goscinny Lenke til kommentar
privinius Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tusen takk for kjapt svar:) har noen av dere noe peiling om det er vanskelig og feste på sånt? er litt nybegynner i case-modding. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 følger med noe feste materiale...som regel! veldig enkelt å få til altså! du finner fort ut hvordan du fikser det...skjær\kutt feste materiale i så små biter som du trenger til endene på lysrøret eller den kalde katoden da! Du vil skjønne hva jeg snakker om når du har fått katoden i posten En gang må en jo begynne, lykke til Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Som regel er det dobbeltsidig teip, så det burde ikke by på de store problemene Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå