Megnus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror faktisk jeg kunne tenkt meg noe slikt, men bare ikke HP.. 8579100[/snapback] Hvorfor ikke HP? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror faktisk jeg kunne tenkt meg noe slikt, men bare ikke HP.. 8579100[/snapback] Hvorfor ikke HP? 8580731[/snapback] Enig med steina, at det er HP rekker det ned. Jeg selv har vert borti så mye feil med blant annet HP maskiner, og andre "elkjip" maskiner, at det er til å grine av. så HP står ikke akkurat høyt oppe på ønskelista mi. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 OMFG!! Syke greier, er jo rene stasjonære PC'en, forskjellen blir jo at man kan slepe den meg seg viss man absolutt må... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror faktisk jeg kunne tenkt meg noe slikt, men bare ikke HP.. 8579100[/snapback] Hvorfor ikke HP? 8580731[/snapback] Enig med steina, at det er HP rekker det ned. Jeg selv har vert borti så mye feil med blant annet HP maskiner, og andre "elkjip" maskiner, at det er til å grine av. så HP står ikke akkurat høyt oppe på ønskelista mi. 8581057[/snapback] Når di sier det så. Elkjøp maskiner.. uff. . ALDRI kjøp en maskin på Elkjøp, ikke nødvendighvis på grunn av maskinen, men den ELENDIGE servicen. En venn av meg måtte vente et halvt år på å få maskinen tilbake fra service (uten å få låne pc) og ei veninne av meg fikk pcen formatert uten forvarsel og mistet alle bildene sine. Men sorry off tipic . HP har vel stort sett ikke særlig mere feil enn andre maskiner? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 er derfor en legger viktige data på eksternt media, helst kopiert til 2 eller flere fysiske enheter. og når det gjelder service, så lenge det ikke er snakk om maskinvare-problemer, så er det like greit å gjøre det sjøl... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 <Er vel mer retta mot gamere og andre ungdommer som istedet for å drasse rundt på en hel desktop kan klappe igjen lokket og ta den med på div LAN. Her har vi et bruksområde ja. <Er 20 tommer lite å spille spill på? Da er du nok litt bortskjemt mtp skjermstørrelse.... Tja, synest du det? 6000 Så får du en god 22 tommer. Litt mere så har du 24 tommer. Det fremmer spill opplevelsen vil jeg tro, men jeg spiller ikke så mye lengre da. De fleste spillene jeg har spilt var på en 14 tommer 8579773[/snapback] Normalt er 17 og 19" LCD brukt for spilling, ikke noe over med hensyn til avstand og størrelse. FPS spillere har aldri noe skjermer over 19" av god grunn, du greier ikke å ha fokuset på hele skjermen. 19" er mer enn bra nok og ihvertfall 20". Så må du også tenke på svartid noe som blir dårligere desto større skjerm du har. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Synes denne er altfor dyr for å ha noe som helst praktisk bruksområde. Du får jo en god gamer-pc i tillegg til en mobil laptop for den prisen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 i tillegg er det en HD klar TV-tuner Hvilken tuner er det snakk om? DVB-T? Kan den brukes i Norge? HD-klar er et begrep som vanligvis brukes om det engelske begrepet HD Ready, dette gjelder kun TV-er/projektorer etc. Det er ikke slik at alt som på en eller annen måte støtter HDTV er HD Ready. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Når jeg tenker meg om, så kan man jo nesten like greit kjøpe en iMac som den greia her, størrelsesforskjellen er ikke stor... AtW Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Når jeg tenker meg om, så kan man jo nesten like greit kjøpe en iMac som den greia her, størrelsesforskjellen er ikke stor... AtW 8584657[/snapback] stemmer det . Eller en mac book pro (da får man følelsen av lett bærbart i tillegg om det er det man er ute etter) Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 er ikke x2600 ati's neste generasjons skjermkort? de er vel fete nok? det at det står mobility forran er vel ingen krise. helt forventet. skjermkort er uansett ingen hindring hvis man skal se noen hd-klipp og bruke pc'n som mediacenter på stuebordet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg bare lurer på dere som klager på skjermkortet, hva VET dere om dette skjermkortet egentlig? Det at der er en HP maskin har ganske lite å si, er ganske fine de dyrere hp'ene. Ellers en fin maskin, men det burde vært høyere oppløsning Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Det er en HP-logo på maskinen og HP står for design på chassiet. VoodooPC er de som faktisk står bak beistet. Endret 11. mai 2007 av TEE Lenke til kommentar
radivx Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg bare lurer på dere som klager på skjermkortet, hva VET dere om dette skjermkortet egentlig?Det at der er en HP maskin har ganske lite å si, er ganske fine de dyrere hp'ene. Ellers en fin maskin, men det burde vært høyere oppløsning 8588857[/snapback] Høyere oppløsning? 20" paneler lages hovedsakelig med den oppløsningen. Hvorfor bruke mer penger på å kjøpe et skjeldent (og kanskje ikke eksisterende) panel? Da blir jo maskinen aldri solgt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 20" paneler lages hovedsakelig med den oppløsningen. Hvorfor bruke mer penger på å kjøpe et skjeldent (og kanskje ikke eksisterende) panel? Da blir jo maskinen aldri solgt. 8592543[/snapback] Det er vanlig oppløsning på stasjonære maskiner, bærbare har ofte høyere oppløsninger pr tomme. Du får jo 17" med 1920*1200. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 ikke at det nødvendigvis hjelper på noe særlig så lenge grafikken er gjort etter pixel metoden heller den vektor metoden... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hardwarezone.com har en preview av "laptopen" HER Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Faren til en i klassen har vel hatt denne PCen en stund nå (han jobber i en dataforretning). Den er rå! Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Undrer litt over prisguiden? Kan det stemme at maskinen er mulig å få tak i til 14.000,- ? eller er det som dem sa i artikkelen, at vi faktisk kan forvente 25.000,- ? Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 noen som vet når den kommer i butikkene? så vidt jeg kan forstå så er det ingen som har fått den inn enda, bare forhåndsbestillinger, og det står forskjellige datoer over alt:P bare mye forvirringer anyone?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå