Gå til innhold

Noen som selger Toshiba DVD 1612?

TheLoco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
se under hw's webshopguide der er det 20 webbutikker som er listet opp .........

Lykke til da.....

Ja, nettopp. Akkurat nå er det altfor mange til at jeg gidder å saumfare alle.

Hæ? Men du gidder å spørre om hjelp her til å finne webbutikker. Merkelig? Men du behøver da ikke å se gjennom alle webbutikkene for å finne spilleren du er på jakt etter, Eller må du det?

Lenke til kommentar

Det virker vel nesten som om forumet har blitt en plass for "de som ikke gidder" fremfor "de som trenger datahjelp". Kansje litt uhøflig men folk må da vel for klare å bla seg gjennom noen stakkars få sider for å finne info som ligger lett tilgjengelig!!!

Sorry for kommentaren men det blir litt mange spørsmål i samme sjanger, no pers offence.

Lenke til kommentar

Meningen var ikke å lage en lang tråd med tilhørende sidekommentarer.

Etter å ha bladd gjennom 6-7 webshoper uten resultat, tenkte jeg det var greit å stille et spørsmål i håp om å få et enkelt og greit svar fra noen som tilfeldigvis visste om en webshop som solgte Toshibaen jeg lette etter. Det fikk jeg da også.

Det kan da neppe være noe å henge seg opp i for de som ikke har noe svar på mitt spørsmål.

Med mindre de har lite annet å gjøre, og synes det er greit å finne noe å kverulere over.

Jeg for min del hopper over meldinger der tema er uten interessse for meg.

MVH

TheLoco

Lenke til kommentar
Meningen var ikke å lage en lang tråd med tilhørende sidekommentarer.

Etter å ha bladd gjennom 6-7 webshoper uten resultat, tenkte jeg det var greit å stille et spørsmål i håp om å få et enkelt og greit svar fra noen som tilfeldigvis visste om en webshop som solgte Toshibaen jeg lette etter. Det fikk jeg da også.

Det kan da neppe være noe å henge seg opp i for de som ikke har noe svar på mitt spørsmål.

Med mindre de har lite annet å gjøre, og synes det er greit å finne noe å kverulere over.

Jeg for min del hopper over meldinger der tema er uten interessse for meg.

MVH

TheLoco

Nei var bare eg som ikke forstår hva som er problemet ditt, Derfor den spydige kommentaren? Men du må og huske på at du kan søke etter spilleren? Du trenger ikke lete gjennom alle webbutikkene. Hva med å bruke google eller noe tilsvarende.

Lenke til kommentar

Kjetil Lura skrev:

Nei var bare eg som ikke forstår hva som er problemet ditt, Derfor den spydige kommentaren? Men du må og huske på at du kan søke etter spilleren? Du trenger ikke lete gjennom alle webbutikkene. Hva med å bruke google eller noe tilsvarende.

Problemet mitt var og er overhodet ikke at jeg ikke klarer å benytte søkeverktøy.

Jeg trodde faktisk at spørsmålet var såpass enkelt formulert at de fleste kunne klare å forstå det.

Og hvis svaret var så enkelt at jeg ikke burde spurt ville det vel da også vært enkelt for andre å finne svaret for meg?

Jeg var altså ute etter en spesiell vare . Varen finnes ikke i prisguiden, så jeg prøvde defor noen av de tilgjengelige søkeverktøy (google, yahoo og kvasir) uten hell. Jeg søkte da på dette forumet for å se om det kunne finnes noe informasjon her.

Jeg så ikke, og ser fortsatt ikke noe galt i å stille et enkelt spørsmål på dette forumet i håp om at kanskje en annen som hadde denne varen eller kjente til den kunne gi meg et tips om hvor den kan skaffes, siden varen tydeligvis er vanskelig å oppdrive.

I min villfarelse trodde jeg faktisk at dette var rette forum for denne type spørsmål.

Hvis så noen eventuelt ved en senere anledning skulle være interessert i samme vare kunne de enkelt finne svaret her.

norrick skrev:

Det virker vel nesten som om forumet har blitt en plass for "de som ikke gidder" fremfor "de som trenger datahjelp".

Jeg gjorde dette for å slippe å gå gjennom alle de 63 webshopene som er listet opp på hw.no manuelt, det ville faktisk tatt en hel del tid. Jeg takker forøvrig for det eneste seriøse svaret jeg fikk.

Er ikke forumet også tumleplass for kverulanter som overhodet ikke yter datahjelp eller gir seriøse svar på enkle spørsmål? Jeg har liten forståelse for folk som henger seg på tråder der de verken har interesse for temaet eller kan bidra med noe konstruktivt.

MVH

TheLoco

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...