KongRudi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Leste nettopp leser-omtalen av God of War II av Sindre Solberg Opsahl.. Selv om han ikke likte spillet, så blir det litt dumt å plassere evt. story-spoilere i omtalen. Synes at leseromtaler er en fin ting, men det burde være mulighet for å klage inn slike spoilere, slik at noen kunne redigere bort ting som kan ødelegge for spilloplevelsen. Tenker da på: far/sønn opplegget Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg må bare henge med på denne, da jeg selv ble irritert da jeg leste akkurat denne annmeldelsen. Det burde nok ha vært en godkjenningsprosess før annmeldelser fra brukere ble offentlig, og klarer man ikke begrunne anmeldelsen sin uten at man røper hele historien får man heller la vær.. Endret 29. mai 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Helt enig med trådstarter. Ikke noe er så kjipt som å lese en spoiler fra et spill man har gledet seg til.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har fjernet den aktuelle spoilere i denne lesererfaringen nå, og beklager at det ikke ble oppdaget tidligere. Vi skal forsøke å luke ut tilsvarende røpelser i fremtiden før erfaringene legges ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 IMDB har et sånt system at man kan huke av i en boks for Spoilers når man skriver omtalen, sånn at lesere på forhånd kan se om omtalen inneholder eventuelle spoilers. Kanskje det kunne vært en grei "løsning" her også? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvorfor skal man ha spoilere i en annmeldelse i det hele tatt? Det skal være en brukererfaring, ikke en opplysningskilde til hva som skjer i spillet. Tror slike system ville medført mye rot i ellers ganske så middelmådige annmeldelser. Men jeg kan jo alltid bli posetivt overrasket;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå