toretang5 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Etter å ha brukt Nokia og Sony Ericsson i noen år, bestemte jeg meg for noen måneder siden å prøve noe "nytt", en LG telefon. Da jeg hadde hørt at denne lå litt under Nokia og Ericsson i kvalitet, spurte jeg spesifikt forhandleren om dette, men fikk vite at "Nei, nå var LG på linje med Nokia og Sony Ericsson". Kiss my ass Verre telefon har jeg ikke vært borte i. (LG U8500) 1. Den har ikke smilefjes. Jeg må skrive "smil", eller "surt smil" med ORD når jeg skal sende meldinger. 2. Det fulgte ingen spill med, what so ever. 3. MMS meldinger vises på en meget uhensiktsmessig måte. Du får ikke teksten med deg, og MMS bildet forsvinner etter altfor kort tid. 4. Du må bruke 5 - les: FEM - tastetrykk for å få satt inn et komma, spørsmålstegn, eller andre symboler i meldinger. I praksis så skriver jeg heller MED ORD, "komma" når jeg skal' sette inn et komma. Det går raskere. 5. Mobilen har videotelefoni, men oppløsningen er under pari. Det kommer masse striper uansett hvordan jeg endrer på innstillingene. I andre enden, hvis jeg ringer til noen med Nokia, er forbindelsen helt fin. 6. Oppløsningen på skjermen er dårlig (i allefall i forhold til min forrige telefon, S.E K700i) 7. Hvis du setter på alarm, så kan du IKKE slå telefonen av. DU MÅ HA DEN PÅ HELE NATTEN hvis du skal opp om morgenn. 8. Grensesnittet på mobilen er dårlig. De blander sammen forskjellige tekststørrelser og teksttyper. 9. Det er totalt umulig å importere kontaktlisten min fra Sony Ericsson. Jeg har prøvd på alle ulike måter uten suksess. Verre telefon enn dette har jeg aldri oppleved. FRARÅDES PÅ DET STERKESTE. For meg blir det kun Sony Ericsson eller Nokia fremover. LG leverer ikke ! Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 1.: Kan ikke du bare bruke kolon og parantes/sluttparantes som vanlige folk? Er jo sånn de grafiske smilene blir sendt uansett 2-9: For en dritatelefon Lenke til kommentar
toretang5 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) 1.: Kan ikke du bare bruke kolon og parantes/sluttparantes som vanlige folk? Er jo sånn de grafiske smilene blir sendt uansett Jo, men da blir det 7 tastetrykk for et smilefjes Synes det blir litt i meste laget. Da går det mye raskere å bare skrive "smil", selv om det virker helt åndssvakt. 2-9: For en dritatelefon 8578911[/snapback] Yes. Endret 10. mai 2007 av toretang5 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Høres nok ut som om du var litt uheldig med valget ditt der ja. Koomer selv til å holde meg til SE i lang tid fremover, kommer ihvertfall ikke til å kjøpe LG med det første. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det bør jo kanskje nevnes at LG U8500 er den første 3G-telefonen LG laget og at prisen på denne telefonen ikke er særlig høy. Lenke til kommentar
Sukker Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som vet noe om hvordan de LG telefonene som har kommet nå nylig er å skrive meldinger med?? Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe meg LG Shine, men jeg skriver MYE meldinger, og det blir vel bare et slit om det er sånn som det står over her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har hatt 2 LG mobiler, og de var jeg utrolig fornøyd med... Hadde kun problem med ene av dem, men jeg fikk en ny:) Så det han beskriver har jeg aldri merket på de mobilene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som vet noe om hvordan de LG telefonene som har kommet nå nylig er å skrive meldinger med?? Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe meg LG Shine, men jeg skriver MYE meldinger, og det blir vel bare et slit om det er sånn som det står over her. 8581068[/snapback] Min siste LG (kg320) var ihvertfall pyton på å sette inn tegn.. Smiley bruker jeg ikke i sms, men for å si det sånn. Når jeg bruker den - bruker jeg den utelukkende som "ringetelefon".. lite meldinger der i gården. Selv om tastene er store og gode da http://www.gsmarena.com/lg_kg320-1530.php Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Visst du vil prøve noe nytt kan du jo prøve en HTC telefon da? eller en av de derre Motorola V6 Razr eller hva de heter... Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Her er i allefall en positiv artikkel om LG: 'Shot jeweller saved by mobile phone' http://www.metro.co.uk/news/article.html?i...1&in_page_id=34 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå