melbsti Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Har spilt Halo noen uker og syns det er utrolig bra. Kjøpte så Splinter Cell etter mye bra omtale her i forumet, men syns det er utrolig dårlig. Vil prøve å bytte det inn Turok Evolution....noen som har spilt det ?? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Neeeei! æsj ikke gjør det da Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 hehe... Hver sin smak... Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Greit at du ikke liker splinter cell, men Toruk Evolution er ikke akkurat et særlig bra spill. Styr unna det. Lenke til kommentar
melbsti Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 fikk bytte inn Splinter Cell, men hvet ikke hva jeg skal kjøpe......??? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 starfox adventures......eh nei...eternal darkness.....eh....nei.... svært så få rågode spel det er til x-box då Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 siDDis: AHAHA, stusselige stakkars unge Lenke til kommentar
bakka666 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Kjøp heller time splitters2!!! Lenke til kommentar
zedty Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 LOL2k @ Splinter cell en stor skuffelse , bare for du ikke kommer gjennom første brett trenger ikek spillet være dårlig ;P Med smaken er som baken, alle har den, muligens Time Splitters II kan være mer i din sjanger, personlig synst jeg Turok var så som så. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Mon tro hvorfor mitt innlegg her ble borte? mener å ha skrevet et for et par dager siden... bugs i det nye forumet ??? :o Lenke til kommentar
VF4-Dude Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg ble også litt skuffet over Splinter Cell da jeg kjøpte det... Men smak og behag. Skal du bytte det, ja da bør du bytte det i TimeSplitters 2 hvis du ikke har det. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ja Timesplitters 2 er et knall spill. Must. Selv ble jeg skuffet over Splinter Cell, grunnet mine skyhøye forventninger, men det er et knall bra spill, men skuffelsen var der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå