Gå til innhold

Live messenger - Gratis?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal få Live Messenger på min K610i, og de sier jo på Djuice at det koster 49,- måned.

Men er det gratis å bruke? Jeg regner med at min mobil kobler seg opp mot 3G og sender data fra live messenger..

Betaler jeg for de dataene jeg sender, samtidig som jeg betåler månedsavgift?

Så hvis jeg da betaler for dataene også, koster dette mye ekstra? Skal jo så klartikke overføre bilder og slikt, men jeg trodde også djuice hadde en ordning som sier maks 10,- wap per døgn?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal få Live Messenger på min K610i, og de sier jo på Djuice at det koster 49,- måned.

Men er det gratis å bruke? Jeg regner med at min mobil kobler seg opp mot 3G og sender data fra live messenger..

Betaler jeg for de dataene jeg sender, samtidig som jeg betåler månedsavgift?

Så hvis jeg da betaler for dataene også, koster dette mye ekstra? Skal jo så klartikke overføre bilder og slikt, men jeg trodde også djuice hadde en ordning som sier maks 10,- wap per døgn?

Takk :)

8578702[/snapback]

49 kroner for Djuice Live Messenger inkluderer all databruk når du chatter. 10 kroner for wap per døgn gjelder som du selv skriver kun for wap. Live Messenger er uansett ikke wap men ren datatrafikk.

Wap er når du surfer på mobile sider som eksempelvis wap.vg.no. Besøker du derimot en vanlig internettside som www.vg.no har Telenor en makspris på 50 kroner per døgn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...