melbsti Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Har spilt Halo noen uker og syns det er utrolig bra. Kjøpte så Splinter Cell etter mye bra omtale her i forumet, men syns det er utrolig dårlig. Vil prøve å bytte det inn Turok Evolution....noen som har spilt det ?? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Kan en egentlig sammenligne halo med splinter cell? Jeg synes ikke det, det er to helt forskjellige typer spill. splinter cell er veldig bra, det gjør det det skal Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Nei man kan da ikke sammenligne disse to spillene. Skal du sammeligne så må det være med spill i samme sjanger som Metal Gear Solide osv. Smak og behag gjelder jo alltid. Lenke til kommentar
propel Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 jepp!!..splinter cell var et crappy spill...glad jeg ikke ga mer 150 for det..makan til møkk har jeg ikke sett på lenge Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Tuller dere eller? Hva er dårlig med Splinter Cell egentlig?, bortsett fra at det kan være litt vanskelig til tider... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Splinter Cell er jo helt rått, hvor tar dere det i fra? Som det ble sagt før her, eneste greia er at det inneholder litt "utfordringer" her og der som kan ta litt tid å løse. Men Hey, XBOX's beste spill til nå spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå