Tramell Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei. Er det ikke mulig å friske opp HW.no med litt farger? Synes det er litt "dødt" i fargene. F.eks: hva med å endre fargene i forum-overskriftene slik at de skiller seg bedre ut fra den svarte skriften under? Synes det flyter litt sammen. F.eks: Maskinen fungerer ikke Eller: Maskinen fungerer ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei. Er det ikke mulig å friske opp HW.no med litt farger? Synes det er litt "dødt" i fargene. F.eks: hva med å endre fargene i forum-overskriftene slik at de skiller seg bedre ut fra den svarte skriften under? Synes det flyter litt sammen. F.eks: Maskinen fungerer ikke Eller: Maskinen fungerer ikke 8578403[/snapback] Nei fysj Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Nei fysj 8578436[/snapback] Helt enig! Jeg liker det noenlunde nøytrale utseendet til hw.no, og håper aldri de begynner å stæsje opp sidene med farger og dritt. Blir for rotete og stressende med en side full av farger. Endret 10. mai 2007 av Nichlas Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Er jo ikke snakk om å "stasje" opp siden. Bare gjøre dem litt mere lesevennlige for oss som ikke har supersikt lenger :!: Ut fra et grafisk synspunkt er det helt dødt med de "fargene" som er nå, men som sagt....det er nå bare et lite synspunkt fra min side Lenke til kommentar
martbo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Enkleste sånn hadde vært om man fikk velge skin selv i forum options. Jeg vil ikke gå bort ifra hva som er nå, så for all del ikke tving en masse farger på folk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du kan no velge skin sjølv no ogso ... Heilt nederst på sida, til venstre, er det ein nedtrekksmeny der du kan velge. Ynskje om nye skins har forresten vorte ytra tidlegare: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675571 Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Enkleste sånn hadde vært om man fikk velge skin selv i forum options. Jeg vil ikke gå bort ifra hva som er nå, så for all del ikke tving en masse farger på folk. 8578502[/snapback] Masse farger? Hva snakker du om? Mener bare at en "liten" oppfriskning ikke hadde skadet noen, men selvfølgelig, hvis en liten forandring hadde laget så enorme bølger, må jeg bare trekke tilbake min lille tanke og beklage at jeg skapte slik en stor indre uro i noen personer :!: Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er jo ikke snakk om å "stasje" opp siden.Bare gjøre dem litt mere lesevennlige for oss som ikke har supersikt lenger :!: Ut fra et grafisk synspunkt er det helt dødt med de "fargene" som er nå, men som sagt....det er nå bare et lite synspunkt fra min side 8578499[/snapback] Hvordan blir det mer lesevennlig ved å bruke farger? Jeg er selv veldig nærsynt og har generelt dårlig syn, men jeg synes det blir enda verre med farger på skriften. Min mening er at "dødt og kjedelig" utseende er best for både øyne og hode, og tror mange er enig i det. Hvis det var et konkret forslag fra deg dette med røde og grønne bokstaver, så må jo det bli kjedelig for de som er fargeblinde Som lain skriver, så synes jeg et skin høres ut som en god ide (hvis det faktisk er flere som har interesse av farge på skiften), og det bør jo være en enkel sak å få til... Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Røde og grønne bokstaver var bare ET FORSLAG. Skins er en knall ide. PS: Jeg er svært langsynt på1 øye OG kortsynt på det andre, så det er kanskje bare meg som synes det er litt gørr med blåe pastellfarger. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du kan no velge skin sjølv no ogso ... Heilt nederst på sida, til venstre, er det ein nedtrekksmeny der du kan velge. Ynskje om nye skins har forresten vorte ytra tidlegare: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675571 8578505[/snapback] Joda, klar over dette, var bare litt klønette sagt fra min side. Hva jeg mente var at de burde evt legge inn nye farger i form av nye skins, så vi som vil ha f.eks hw.no skinet som det er, får lov til dette, og ikke blir tvunget på noen forandringer. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg stemmer for et eget disco fever-skin. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg stemmer for et eget disco fever-skin. 8581922[/snapback] Hvis du hadde tatt deg tid til å faktisk lese tråden hadde du forstått at dette ikke var intensjonen til trådstarter i det hele tatt. Pisspreiket ditt kan du ta med tilbake til SO, det er det eneste stedet slik idioti hører hjemme. Jeg forstår poenget ditt Tramell, men jeg er av den oppfatning at det er bra slik det er nå. Som tidligere nevnt i tråden, det kunne imidlertid kanskje vært en idé å hatt et skin som har forskjellige farger på ulike forumkategorier. På den måten blir alle fornøyde, da man selv kan velge. Jeg tror imidlertid ikke at dette vil bli prioritert av drifts-gutta - de har en lang og vond to do-liste. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg stemmer for et eget disco fever-skin. 8581922[/snapback] Hvis du hadde tatt deg tid til å faktisk lese tråden hadde du forstått at dette ikke var intensjonen til trådstarter i det hele tatt. Pisspreiket ditt kan du ta med tilbake til SO, det er det eneste stedet slik idioti hører hjemme. Jeg forstår poenget ditt Tramell, men jeg er av den oppfatning at det er bra slik det er nå. Som tidligere nevnt i tråden, det kunne imidlertid kanskje vært en idé å hatt et skin som har forskjellige farger på ulike forumkategorier. På den måten blir alle fornøyde, da man selv kan velge. Jeg tror imidlertid ikke at dette vil bli prioritert av drifts-gutta - de har en lang og vond to do-liste. 8586496[/snapback] Helt enig med du, PÅ ALLE PUNKTER Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvis du hadde tatt deg tid til å faktisk lese tråden hadde du forstått at dette ikke var intensjonen til trådstarter i det hele tatt. Pisspreiket ditt kan du ta med tilbake til SO, det er det eneste stedet slik idioti hører hjemme. 8586496[/snapback] Ro deg litt ned. Jeg har aldri sagt at det var intensjonen til trådstarter, jeg bare sa min mening. Jeg hadde, helt ærlig, likt et skin med masse farger, og prøvde å si det på en artig måte. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ...I tillegg Dahl var vi nettopp vitne til at Fisker prøver å bli en kul fyr... Men Fisker, det var dårlig forklart. Jeg forsto hva du mente når jeg leste det, men det er ikke alle som gjør det og var nok det Dahl ville påpeke. Når det gjelder saken er det selvfølgelig synd at de med mindre bra syn enn oss andre føler at forumets design ikke er tipp-topp tilrettelagt. Jeg støtter dere, men som Dahl sier, drift har mye å gjøre og etterspørselen er hittil ikke stor nok til at dere kan få dere en topplassering på drift sin to-do liste om dere i det hele tatt kvalifiserer dere til å være på den. Beklager. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Men Fisker, det var dårlig forklart. Jeg forsto hva du mente når jeg leste det, men det er ikke alle som gjør det og var nok det Dahl ville påpeke. 8619136[/snapback] Greit nok at det var dårlig forklart, men "Pisspreiket ditt kan du ta med tilbake til SO, det er det eneste stedet slik idioti hører hjemme" har veldig lite med å påpeke at det var dårlig forklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg