Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg ser at d er mange med samme skjermkort som meg, men med en "stor" xp cpu som får omtrent samme score som meg.

1.Er det bare jeg som er heldig, eller har ikke cpu sååå mye å si når d kommer til 3dmark score? se sig.

2.. Jeg la inn 4041driver, istedet for 3038 til skjermkortet, da gikk jeg opp 20fps i naturetesten. Fra 45 til 65. Er dette real eller er det manipulering fra nvidia sin side?(fra 7450 til 7750 i totalscore)

3. Etter at jeg la inn den nye driveren får jeg en feilmelding når jeg starter windows. #ettellerannet får ikke tilgang til minneopplegg# husker ikke hva det var men nvqtwk var oxo nevnt. Merker ikke noe mer til det...Hva er dette, og hvordan blir jeg kvitt d?

4. Igjen, er min score normal?

god jul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med de vanlige XP driverene får jeg 2000 poeng MINDRE enn med 42.01 drivere og DX9

Den feilmeldinga er det nVIDIA Tweak som forårsaker.

Prøv å fjern NVTWEAK fra registeret hvis det ligger der da:

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun

Lenke til kommentar
standard kjøling og ca 20 grader i rommet. Herregud, 35 grader i rommet duger ikke for en overklokker............

hehe, var på LAN hos en kompis og d var 35minus ute så vi måtte fyre :wink: :D

Nå som jeg er back home har jeg fått d til 300/650 uten noen form for problem. Orker ikke ta d høyere enda da ti4600 var målet mitt 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...