Gå til innhold

Hva synes dere om Sony Ericssons ny slipp?


Anbefalte innlegg

Haha , design-messig har vel Samsung / LG / Motorola vært mer frampå ?

8665960[/snapback]

jeg liker ikke skryten samsung/lg får. som om de har arbeidet hardt for oss og at de er frampå og ikke har ligget like mye på latsiden som de andre produsentene..

(dette er ikke direkte til deg, vil bare si dette)

de lagde først ***** mobiler (som så ganske stygge ut om noen husker), før de fant ut at for at de skal selge noe i det lange løp, må de skjerpe seg. så de appellerte til mennesker som gjerne avgjør det hele først i butikken ved å se på utsiden, fordi det er det som er viktig og som avgjør det hele, uten å bry seg særlig om innholdet og hva de kunne ha fått, bl.a fordi det handler bare om antall teknologier og ikke om elendig arbeid av samsung/dårlig brukervennlighet/logikk.. og jeg ser for meg en stereotyp av en 14 år gammel "blond" jente som er fullstendig tanketom i blikket.. som de "lurer" trill rundt :mad:

men hvis alle kjøperne til samsung visste hva de fikk, var det greit, designfriker, men problemet er at det er det jo desverre ikke. :(

altfor mange sånne tilfeller jeg har sett og hørt.. :(

edit: problemer med "kode"

8668584[/snapback]

 

Ja, men fjortisene pleier ikke så ofte å foretrekke teknologi, hvertfall ikke jentene. De som er ute etter teknologi vet jo som regel hva de skal ha før de går i butikken.. fjortisene ser ofte på designet... bl.a. Lg Shine, motorola V3 osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men fjortisene pleier ikke så ofte å foretrekke teknologi, hvertfall ikke jentene. De som er ute etter teknologi vet jo som regel hva de skal ha før de går i butikken.. fjortisene ser ofte på designet... bl.a. Lg Shine, motorola V3 osv...

8744785[/snapback]

fordi det er det som er viktig og som avgjør det hele, uten å bry seg særlig om innholdet og hva de kunne ha fått, bl.a fordi det handler bare om antall teknologier og ikke om elendig arbeid av samsung/dårlig brukervennlighet/logikk.. 

8668584[/snapback]

her mente jeg at de tror dette..

 

og det har bl.a. lg og samsung gitt eksempel på at ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...