Gå til innhold

Hva synes dere om Sony Ericssons ny slipp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som holder meg unna SE er kjedelig design.

Er liksom det samme oppatt og oppatt, ørsmå forandringer fra gang til gang.

Ikke klarer de å få 3G og EDGE inn samtidig..

De har dårlig utvalg av smart-telefoner (symbian)

 

Nokia på sin side er mere nyskapende sånn sett, ja visst har de bommet en del ganger, men de har nå truffet spikeren på hodet opptill flere ganger også.

Lenke til kommentar
Det som holder meg unna SE er kjedelig design.

Er liksom det samme oppatt og oppatt, ørsmå forandringer fra gang til gang.

Ikke klarer de å få 3G og EDGE inn samtidig..

De har dårlig utvalg av smart-telefoner (symbian)

 

Nokia på sin side er mere nyskapende sånn sett, ja visst har de bommet en del ganger, men de har nå truffet spikeren på hodet opptill flere ganger også.

8595681[/snapback]

 

Du sier du siler ut SE pga. dårlig design? Og så har du bilde av en Nokia N73 i profilen din? Mange mener jo denne Nokiatelefonen er den som desidert ligner mest på SE, designmessig. Morsomt.

Akkurat nyskapning, så kan vel det diskuteres. Mange her som går rundt og innbiller seg at Nokia var først ute med å putte GPS i en telefon, men det er langt fra sannheten.

Lenke til kommentar

Apple er kanskje ikke en trussel med den aller første mobilen de slipper ut, men på sikt og noen år kan de være like bra som ett hvilken som helst annet merke på markedet og de drar nok en fordel med at den kan fikle og veksle filer med mac maskinene.. Syntes det er spennende at det endelig kommer noe nytt merke på markedet, alt her har i alle år vært Nokia, SE. Samsung osv

Lenke til kommentar
Haha , design-messig har vel Samsung / LG / Motorola vært mer frampå ?

8665960[/snapback]

jeg liker ikke skryten samsung/lg får. som om de har arbeidet hardt for oss og at de er frampå og ikke har ligget like mye på latsiden som de andre produsentene..

(dette er ikke direkte til deg, vil bare si dette)

de lagde først ***** mobiler (som så ganske stygge ut om noen husker), før de fant ut at for at de skal selge noe i det lange løp, må de skjerpe seg. så de appellerte til mennesker som gjerne avgjør det hele først i butikken ved å se på utsiden, fordi det er det som er viktig og som avgjør det hele, uten å bry seg særlig om innholdet og hva de kunne ha fått, bl.a fordi det handler bare om antall teknologier og ikke om elendig arbeid av samsung/dårlig brukervennlighet/logikk.. og jeg ser for meg en stereotyp av en 14 år gammel "blond" jente som er fullstendig tanketom i blikket.. som de "lurer" trill rundt :mad:

men hvis alle kjøperne til samsung visste hva de fikk, var det greit, designfriker, men problemet er at det er det jo desverre ikke. :(

altfor mange sånne tilfeller jeg har sett og hørt.. :(

edit: problemer med "kode"

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Haha , design-messig har vel Samsung / LG / Motorola vært mer frampå ?

8665960[/snapback]

jeg liker ikke skryten samsung/lg får. ... og jeg ser for meg en stereotyp av en 14 år gammel "blond" jente som er fullstendig tanketom i blikket.. som de "lurer" trill rundt :mad:

men hvis alle kjøperne til samsung visste hva de fikk, var det greit, designfriker, men problemet er at det er det jo desverre ikke. :(

altfor mange sånne tilfeller jeg har sett og hørt.. :(

8668584[/snapback]

 

Hm, eg er ca. dobbelt så gammal som en gjennomsnitlig fjortis. Og storfornøgd eigar av Samsung D900. Den er mindre og kulare en noke Nokia og SE hadde på markedet når den vart kjøpt. Gikk fra SE K750 og syns absolutt det var ei oppgradering.

 

Har aldri hatt en telefon som er meir behagelig å ha i lomma og i så måte har faktisk bra design en god del å sei.

Dessuten er det kjekt med god skjerm og.

 

Nokia sine telefoner er jo generelt ganske store klumper som ikkje ser særlig bra ut. Og sånn har det vert så lenge eg kan huske...

 

P1 er forøvrig den første smarttelefonen eg virkelig har fått lyst på.

Lenke til kommentar
Hm, eg er ca. dobbelt så gammal som en gjennomsnitlig fjortis. Og storfornøgd eigar av Samsung D900. Den er mindre og kulare en noke Nokia og SE hadde på markedet når den vart kjøpt. Gikk fra SE K750 og syns absolutt det var ei oppgradering.

8680125[/snapback]

fint hvis du visste hva du fikk og gikk for den.

k750 ville jeg ikke kalt pen, og den er litt klumpete ja..

så det er en oppgradering iallefall sånn sett.

Lenke til kommentar
Jeg har i likhet også som johnohod en Samsung D900 og P1 er en smarttelefon som også falt godt i smak hos meg.

8686783[/snapback]

 

Du verden så trivelig! Du får seie ifra nesten gang du bytter telefon, siden vi åpenbart har litt samme smak :)

8694124[/snapback]

Hehe, det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...