Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/(Worklog) Peugeot 307 -01

Anbefalte innlegg

Update:

Da har litt skjedd her.

Følgende del er bestilt:

http://www.tuningzone.pl/?pageid=230&lang=en&prod_id=7045

Det kom totalt på den nette sum av kr 900,- inkl porto. Må på campingen i sverige og hente den, men det for heller være :D

Videre så skal jeg få lagt ut noen bilder av de lyktene det står mellom, påmontert bilen straks (må bare photoshop'e litt)

Stay tuned ;)

Edit: Hadde ikke photoshop, men her er lysa...

post-35494-1179135536_thumb.jpg

post-35494-1179135545_thumb.jpg

post-35494-1179135573_thumb.jpg

Endret av Arntsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, likte de med størst bilde av de klare best selv jeg... Vurdere nå faktisk å gå for [frontspoiler som det er plass til tåkelys i allerede. Da slipper jeg å skjære ut. Dersom jeg ikke får til ut-skjeringa, må jeg jo lakkere om fronten anyway..

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Nei, likte de med størst bilde av de klare best selv jeg... Vurdere nå faktisk å gå for [frontspoiler som det er plass til tåkelys i allerede. Da slipper jeg å skjære ut. Dersom jeg ikke får til ut-skjeringa, må jeg jo lakkere om fronten anyway..

Synspunkter?

8611753[/snapback]

jo, kanskje.. he he, er litt vanskelig å se det sånn som det blir men kan jo blir fett :)

likte den fronten, så ut som den passet til linjene til 307..

denne bilen og planene likte jeg, kommer garantert til å følge med videre! ;)

Lenke til kommentar

Carputer Update:

Da er tiden inne for å laste opp noen bilder av carputeren, (med andre ord surra meg til å ta litt bilder)

Alt er gjort sjæl :cool:

PC'n bruker mini ITX hk med 1,3GHz cpu, 1gb minne og en 160GB hdd. Innebygget carputer strømforsyning (tåler motor-fusk) og slår seg automatisk på og av (ikke kutting av strøm) men sender "slå-deg-av" signal til pc'n når tenningna slås av (og omvendt ved start)...

1 kabel til jord, 1 kabel til tenning og en til batteri... Trenger ingen omformer... Skjermen er en 7" touch av jalla-balla merke :D Funker glimrende anyway....

post-35494-1179179554_thumb.jpg

post-35494-1179179563_thumb.jpg

post-35494-1179179569_thumb.jpg

post-35494-1179179600_thumb.jpg

Lenke til kommentar
det så veldig bra ut :thumbup:  hvor mye måtte du gi for skjermen og pcen tilsammen da?

btw liker de disse best :)

8616033[/snapback]

Kommer vel fort oppimot 6-7k... ;)

Ah, så pent :D Regner med du har et oransje og svart theme på bakgrunn og menyer, så det står i stil med resten av bilen? ;)

8616043[/snapback]

Har ikke kommet så langt med software delen enda, men har du forslag til programmer og themes, så pm meg gjerne... :D

Lenke til kommentar

6-7k er ikke så aller verst da. Hva slags annet utstyr har du da? Standardhøyttalere, eller?

Kan sikkert gi deg noen tips når jeg kommer hjem etterpå, men det første som slo meg var et theme som heter "Eclipse". Dette er ganske svart, og med oransje (eller var det gule?) detaljer.

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat betalt diverse regninger for 14 000 (bil, forsikring, husleie etc) så litt tynt med midler atm, men venter jo da på spoileren. Snuser litt rundt på vindussoting om dagen, og eksos. Vurdere faktisk å bytte front (til en som hører til ett fett bodykit) som har ferdige hull. På den måten jeg få de langt ut til siden :D

Lenke til kommentar

Jobbet med interiøret i dag

I dag tok jeg av interiøret på dørene bak for å bytte ut høytalerne med noen som IKKE har sprengt. Videre er planen å sette i noen koblinger i dørene som, uten at jeg vil røpe for mye, vil det gjøre det "bedre" å se film i bilen for de bak og passasjer... :w00t:

post-35494-1179775011_thumb.jpg

Har også tatt midkonsollen på dashbordet der skjermen satt. Skal prøve å feste en usb-utgang rett ovenfor viftene i midten. (tungvingt forklart...) Til venstre for varselblinkeren på bildet under.

post-35494-1179774983_thumb.jpg

Følger også noen bilder av "byggeprosessen".....

Tetta rundt usb-pluggen med ackryl, så får vi se i morra hvordan det er blitt når dette har tørket, om det blir noe dreis på det, eller om jeg må ta å kjøpe nye "knapper" til å ha der.. :blush:

post-35494-1179775102_thumb.jpg post-35494-1179775135_thumb.jpg

Også de "andre" knappene, som ikke er rørt enda, som er prøve-lakka i sort for å se hvordan dette kan bli...

post-35494-1179775201_thumb.jpg

post-35494-1179775045_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er ikke avgjort at jeg skal ha den nye fronten da. Er på vurderings-stadiet. Det kan fort bli litt for mye "tupperware" med en slik en på...

Grunnen til synlig usb? Enkelt og greit fordi da er den lett tilgjengelig, istedenfor at den skal henge ut under skjermen i en ledning slik den gjør i dag. Dersom det ikke funker, skal jeg bare kjøpe meg noen nye knapper til å ha der, og heller finne ett annet finurlig sted å ha den...

Lenke til kommentar

Dette er å lese av fra UPS sin hjemmeside:

Tracking results provided by UPS:  05/27/2007 10:30 A.M.  EST (USA) Tracking Detail      | Help  help

Your package is on time with a scheduled delivery date of 06/01/2007.

Tracking Number:  Mxx xxx xxx xxx 

Type:  Package 

Status:  In Transit - On Time 

Scheduled Delivery:  06/01/2007 

Shipped to:  STROMSTAD, SE 

Shipped or Billed on:  05/25/2007 

Service Type:  STANDARD 

Weight:  3.00 Kgs 

Package Progress

Location  Date  Local Time  Description

GLOSTRUP, COPENHAGEN,

DK  05/25/2007  4:49 P.M.  ORIGIN SCAN

LANGENHAGEN,

DE  05/24/2007  6:07 P.M.  EXPORT SCAN

PL  05/25/2007  9:20 P.M.  BILLING INFORMATION RECEIVED

'

Med andre ord, spoilern er på vei... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...