Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Update: Da har litt skjedd her. Følgende del er bestilt: http://www.tuningzone.pl/?pageid=230&lang=en&prod_id=7045 Det kom totalt på den nette sum av kr 900,- inkl porto. Må på campingen i sverige og hente den, men det for heller være Videre så skal jeg få lagt ut noen bilder av de lyktene det står mellom, påmontert bilen straks (må bare photoshop'e litt) Stay tuned Edit: Hadde ikke photoshop, men her er lysa... Endret 14. mai 2007 av Arntsen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Du har stasjonert campingvogn i Sverige, og kan shippe varer dit altså? Så genialt Spoileren så forresten ganske stilig ut Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Stemmer.. Er dette bra skal jeg ikke være lei på å skaffe andre på forumet samme greiene... Lenke til kommentar
Galf Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Syns disse: eller... de andre syns jeg ikke noe om egentlig.. no offence liksom fet spoiler forresten! Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, likte de med størst bilde av de klare best selv jeg... Vurdere nå faktisk å gå for [frontspoiler som det er plass til tåkelys i allerede. Da slipper jeg å skjære ut. Dersom jeg ikke får til ut-skjeringa, må jeg jo lakkere om fronten anyway.. Synspunkter? Lenke til kommentar
Galf Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, likte de med størst bilde av de klare best selv jeg... Vurdere nå faktisk å gå for [frontspoiler som det er plass til tåkelys i allerede. Da slipper jeg å skjære ut. Dersom jeg ikke får til ut-skjeringa, må jeg jo lakkere om fronten anyway.. Synspunkter? 8611753[/snapback] jo, kanskje.. he he, er litt vanskelig å se det sånn som det blir men kan jo blir fett likte den fronten, så ut som den passet til linjene til 307.. denne bilen og planene likte jeg, kommer garantert til å følge med videre! Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Carputer Update: Da er tiden inne for å laste opp noen bilder av carputeren, (med andre ord surra meg til å ta litt bilder) Alt er gjort sjæl PC'n bruker mini ITX hk med 1,3GHz cpu, 1gb minne og en 160GB hdd. Innebygget carputer strømforsyning (tåler motor-fusk) og slår seg automatisk på og av (ikke kutting av strøm) men sender "slå-deg-av" signal til pc'n når tenningna slås av (og omvendt ved start)... 1 kabel til jord, 1 kabel til tenning og en til batteri... Trenger ingen omformer... Skjermen er en 7" touch av jalla-balla merke Funker glimrende anyway.... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 det så veldig bra ut hvor mye måtte du gi for skjermen og pcen tilsammen da? btw liker de disse best Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ah, så pent Regner med du har et oransje og svart theme på bakgrunn og menyer, så det står i stil med resten av bilen? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 det så veldig bra ut hvor mye måtte du gi for skjermen og pcen tilsammen da? btw liker de disse best 8616033[/snapback] Kommer vel fort oppimot 6-7k... Ah, så pent Regner med du har et oransje og svart theme på bakgrunn og menyer, så det står i stil med resten av bilen? 8616043[/snapback] Har ikke kommet så langt med software delen enda, men har du forslag til programmer og themes, så pm meg gjerne... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 6-7k er ikke så aller verst da. Hva slags annet utstyr har du da? Standardhøyttalere, eller? Kan sikkert gi deg noen tips når jeg kommer hjem etterpå, men det første som slo meg var et theme som heter "Eclipse". Dette er ganske svart, og med oransje (eller var det gule?) detaljer. Lenke til kommentar
drz Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm mamma har en peugeot 206.. hmm *bestille* Lenke til kommentar
Galf Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 funnet ut noe mer med tåkelysene? og ellers skjedd no nytt? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Nå har jeg akkurat betalt diverse regninger for 14 000 (bil, forsikring, husleie etc) så litt tynt med midler atm, men venter jo da på spoileren. Snuser litt rundt på vindussoting om dagen, og eksos. Vurdere faktisk å bytte front (til en som hører til ett fett bodykit) som har ferdige hull. På den måten jeg få de langt ut til siden Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 hørtes heftig ut har du bilde at fronten? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Her er fronten. Litt usikker på hva som skjer med euro-looken om denne monteres på da men... Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jobbet med interiøret i dag I dag tok jeg av interiøret på dørene bak for å bytte ut høytalerne med noen som IKKE har sprengt. Videre er planen å sette i noen koblinger i dørene som, uten at jeg vil røpe for mye, vil det gjøre det "bedre" å se film i bilen for de bak og passasjer... Har også tatt midkonsollen på dashbordet der skjermen satt. Skal prøve å feste en usb-utgang rett ovenfor viftene i midten. (tungvingt forklart...) Til venstre for varselblinkeren på bildet under. Følger også noen bilder av "byggeprosessen"..... Tetta rundt usb-pluggen med ackryl, så får vi se i morra hvordan det er blitt når dette har tørket, om det blir noe dreis på det, eller om jeg må ta å kjøpe nye "knapper" til å ha der.. Også de "andre" knappene, som ikke er rørt enda, som er prøve-lakka i sort for å se hvordan dette kan bli... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 ser bra ut, gleder meg til du for på den nye fronten...trur den blir knall bra men hvorfor vil du ha en usb utgang så synnlig å så pass høyt oppe? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Er ikke avgjort at jeg skal ha den nye fronten da. Er på vurderings-stadiet. Det kan fort bli litt for mye "tupperware" med en slik en på... Grunnen til synlig usb? Enkelt og greit fordi da er den lett tilgjengelig, istedenfor at den skal henge ut under skjermen i en ledning slik den gjør i dag. Dersom det ikke funker, skal jeg bare kjøpe meg noen nye knapper til å ha der, og heller finne ett annet finurlig sted å ha den... Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Dette er å lese av fra UPS sin hjemmeside: Tracking results provided by UPS: 05/27/2007 10:30 A.M. EST (USA) Tracking Detail | Help help Your package is on time with a scheduled delivery date of 06/01/2007. Tracking Number: Mxx xxx xxx xxx Type: Package Status: In Transit - On Time Scheduled Delivery: 06/01/2007 Shipped to: STROMSTAD, SE Shipped or Billed on: 05/25/2007 Service Type: STANDARD Weight: 3.00 Kgs Package Progress Location Date Local Time Description GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 05/25/2007 4:49 P.M. ORIGIN SCAN LANGENHAGEN, DE 05/24/2007 6:07 P.M. EXPORT SCAN PL 05/25/2007 9:20 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED ' Med andre ord, spoilern er på vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå