SpecialForce Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 the gothing? tg kunne jo man ha søkt opp da.. dritenkelt.. tg er en samling av alle landets nerder til lange netter oppe,runking og masse cs lol Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 tg er en samling av alle landets nerder til lange netter oppe,runking og masse cs 8659338[/snapback] Runking? Jeg tror ikke det forekommer så alt for ofte blant 5000 andre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 tg er en samling av alle landets nerder til lange netter oppe,runking og masse cs 8659338[/snapback] Runking? Jeg tror ikke det forekommer så alt for ofte blant 5000 andre. 8672712[/snapback] aldri si aldri.. innlegget mitt var mer formulert som at tg er mye forskjellig m.m og runking kan nå foregå men dette vet desverre ikke jeg pga at jeg ikke har hatt gleden eller sjansen til å dra på tg.. godt nok? Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dro litt på smilebåndet der gitt! (Blir litt irritert når de 3 første innleggene inneholder det samme, hvorfor ikke si at den var jo morsom eller ikke morsom..gah) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå