Gå til innhold

Hva i alle dager er Tg mon tro?

SKAÐI

Anbefalte innlegg

jeg vil se et bilde av det mest ustabile tårnet på tg

Hva mener du med TG?

vet du ikke hva tg er  ,the gathering er korrekt

Jeg spiller ikkje det!”

HIHI, jeg flirte litt....

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva var så morsomt? Gathering er jo et spill også?..

8578716[/snapback]

Trur ikkje det.... :hmm: ikke de jeg har prøvd å fått med meg i hvertfall....

8587186[/snapback]

... http://www.wizards.com/magic/

8587934[/snapback]

Er jo mest naturlig at man på dette forumet mener The Gathering når man sier "TG", enn Magic: The Gathering... :roll:

8590052[/snapback]

Leste på sia til TG en gang at det hadde kommet folk fra USA(til tg) og trodd at TG var noe spill eller så var det noe erotiske greier.. husker ikke helt

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hva The Gathering er, og jeg lever et helt fint liv. Faktisk så fint at jeg velger å ikke finne ut av hva det er.

Det er jo ikke morsomt at en person ikke vet hva noe er.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Er ikke alle som er på pcen hele dagen vet dere(for å være litt bastant), ikke alle som vet hva TG er. Er jo ikke en selvfølge at du skal vite hva det er. "The Gathering" hadde ikke sagt meg en eneste ting om jeg ikke visste hva det var fra før, og kunne godt tenkt at det var et spill.

Misforstå meg rett, jeg sitter ikke på pcen hele dagen, men det er ingen selvfølge at man skal vite hva TG er.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Er ikke alle som er på pcen hele dagen vet dere(for å være litt bastant), ikke alle som vet hva TG er. Er jo ikke en selvfølge at du skal vite hva det er. "The Gathering" hadde ikke sagt meg en eneste ting om jeg ikke visste hva det var fra før, og kunne godt tenkt at det var et spill.

Misforstå meg rett, jeg sitter ikke på pcen hele dagen, men det er ingen selvfølge at man skal vite hva TG er.

8600956[/snapback]

Hvis jeg ikke hadde visst hva the gathering var, så hadde jeg ikke trodd at det automatisk var et spill..

Google gutten min ;) Slikt gjør man når man ikke vet hva ting er.

Lenke til kommentar
jeg vil se et bilde av det mest ustabile tårnet på tg

Hva mener du med TG?

vet du ikke hva tg er  ,the gathering er korrekt

Jeg spiller ikkje det!”

HIHI, jeg flirte litt....

8578129[/snapback]

hey du er aktiv i google leken du og ;) er det ikke der det er fra da?? leste det jeg og :p

Lenke til kommentar
er du på hw.no så bør du greie å få med deg hva tg(the gatherring) er. :)

8615293[/snapback]

Tåpelig utsagn. Nå som det heter diskusjon.no og har kategorier som sex og samliv og dyrehold er det ingen selvfølge at alle vet hva TG er. Enig med PatrickM.

Lenke til kommentar

8600956[/snapback]

Hvem bryr seg?

Trenger ikke å værra 120% wow nerd for å skjønne no sånt heller, du trenger bare å følge med litt... :ermm:

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare vedta at haha-vet-du-ikke-det-engang-humor er det absolutte lavmål? Ikke morsomt i første klasse, ikke morsomt nå.

EDIT: Jeg skal vedgå at jeg som seksåring syntes det var litt festlig at barnehagetante Berit ikke visste hva en brachiosaurus var.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

8600956[/snapback]

Hvem bryr seg?

Trenger ikke å værra 120% wow nerd for å skjønne no sånt heller, du trenger bare å følge med litt... :ermm:

8636808[/snapback]

WoW-nerd faktisk. :)

Jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...