Sordal Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Heisann. Jeg har store problemer med å få pcen min til å fungere skikkelig når jeg spiller, jeg har spurt alle jeg kjenner som har litt peiling og de sier det er driveren til skjermkortet mitt. Pcen ble var en ferdigpakke av komplett så jeg _tror_ ikke at det er sammensettningen av deler som er problemet. Men det som skjer at jeg starter ett spill, nesten hvilket som helst, og skjermen begynner å flimre og hakke. grafikken blir helt rar og det kommer "bugs" opp hele tiden. Skjermen blir somregel svart etterhvert, og tilslutt skrur den seg av og det kan nesten virke som den går i dvale >_>... har ikke den villeste anelse om hva jeg skal gjøre for å få det til å funke. skjermkortet har også vært inne til skjekk i FEM uker :@ uten at de fant en eneste feil, sier de... Har slettet driverne for kortet og installert nye ca 100 ganger... Dette er min siste løsning :> Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sjekket varmen på kortet?? Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, har skjekket den flere gangen. tempen er fin :/ Lenke til kommentar
Megern Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Heisann. Jeg har store problemer med å få pcen min til å fungere skikkelig når jeg spiller, jeg har spurt alle jeg kjenner som har litt peiling og de sier det er driveren til skjermkortet mitt. Pcen ble var en ferdigpakke av komplett så jeg _tror_ ikke at det er sammensettningen av deler som er problemet. Men det som skjer at jeg starter ett spill, nesten hvilket som helst, og skjermen begynner å flimre og hakke. grafikken blir helt rar og det kommer "bugs" opp hele tiden. Skjermen blir somregel svart etterhvert, og tilslutt skrur den seg av og det kan nesten virke som den går i dvale >_>... har ikke den villeste anelse om hva jeg skal gjøre for å få det til å funke. skjermkortet har også vært inne til skjekk i FEM uker :@ uten at de fant en eneste feil, sier de... Har slettet driverne for kortet og installert nye ca 100 ganger... Dette er min siste løsning :> Takk for alle svar!! 8578088[/snapback] Har du flere pcer i huset, som du kan teste det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå