Articfare Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Veltet over denne på vg for litt siden og lurer på hva dette kan gjøre (bra) med moten og forholdet til nakenhet/seksualitet. Siden moten "bestemmer" mye over hvordan folk kler seg, betyr det vell en ting når moten lager klær som er gjennomstiktige//etc.. Kan dette forandre samfunnet til å gjøre nakenhet og det mer åpent eller vil det bli slått ned av politikken og lovens lange arm? La ut feil link, sorry leif . Endret 9. mai 2007 av Articfare Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den linken var noe tvilsom, post på nytt er du snill Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Den linken var noe tvilsom, post på nytt er du snill 8578051[/snapback] Fixed, Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 moteskaperne har alltid sendt modeller med puppene i det fri på catwalken. Har fremdeles ikke sett at noen har gått med puppene ute på gata... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg tror ikke det har så mye å si på hvordan vanlige folk kler seg. Designermoten er stort sett alltid mer ekstrem enn det som kommer på det alminnelige markedet. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det kommer bare til å skje i dine drømmer er jeg redd.. Som olsen sa så har det altid vært sånn. Og det har fremdeles ikke blitt tatt opp av vanlige folk. Så må nok skuffe deg der.. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Det kommer bare til å skje i dine drømmer er jeg redd.. Som olsen sa så har det altid vært sånn. Og det har fremdeles ikke blitt tatt opp av vanlige folk. Så må nok skuffe deg der.. 8578164[/snapback] Ok, i see. Har alltid vært før og sånt. Men "Det kommer bare til å skje i dine drømmer er jeg redd", skjønner hva du mener med det, men håper ikke du mener det sånn "ondt" ment, og det mener jeg med pervers, hvis du skjønner. Har alltid vært naurlig for det ene kjønnet å være tiltrukket av det andre kjønnets kropp og sinn. Er kristendommen og andre relgioner som har sent lt til helvette, :/. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nei, var bare ment som en spøk.. La ikke noe utspekulert plan bak Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Håper ikke det skjer. Jeg vil ikke at pupper skal bli en hverdagslig ting. Slikt gjemmer man unna til spesielle anledninger. Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg må bare få legge til at moten allerede er ganske løs Jeg gremmes daglig over fjortiser som går med sine nesten ikke-eksisterende (sorry folkens, men mesteparten er nesten flate, men mener ikke å være slem mot noen) pupper ute, bare mager og g-en lang oppå ryggen. Personlig ser jeg mer enn nok, og takker gjerne ja til litt mer tildekkende moter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sminken hennes var ufattelig tøff ^^ Men ellers, så tror jeg ikke det gjør noe særlig forskjell, sånn egentlig. Vanlige folk går ikke i haute coutoure uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå