maggern78 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Prøver å få oversikt over totalkostnaden med digital løsning. Hvis jeg kjøper meg TV (og f.eks bestiller den billigste løsningen fra Get til 89 kroner mnd) vil Get sladre til myndightene slik at jeg må betale vanlig NRK-lisens i tillegg? Lurer fælt Lenke til kommentar
MRN Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tror det er sånn at hvis du kjøper ny TV, så skal vel egentlig butikken si ifra (eller noe sånt). Det blir uansett registrert at du har fått deg en TV! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Om du skal snike deg unna lisensen bør du kjøpe tv-en i noen andre sitt navn (helst noen som betaler lisens). Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Praksis hos GET før var iallefall at de ikke gjorde det. Ihvertfall ikke her i området (Drammen) Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Prøver å få oversikt over totalkostnaden med digital løsning. Hvis jeg kjøper meg TV (og f.eks bestiller den billigste løsningen fra Get til 89 kroner mnd) vil Get sladre til myndightene slik at jeg må betale vanlig NRK-lisens i tillegg? Lurer fælt 8577871[/snapback] Nei, Get har hverken konsesjons- eller lovpålagt plikt til å rapportere kunder til myndighetene, heller ikke hva angår Digital-TV og TV-lisensen, og de har heller ingen praksis per i dag (eller tidligere som jeg er kjent med) om at de gjør det heller - det er 100% sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå