ElBarto Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hei! Holder på med en quiz, men det er et par spørsmål jeg ikke klarer å finne svar på. Så jeg håpet noen kunne hjelpe meg med disse. Kunne kanskje lagt det under musikk og, men men. Hva heter den norske artisten og den amerikanske gruppa som begge har laget sanger om kryptonitt? Vet at den amerikanske gruppa er: 3 Doors Down - Kryptonite, men har ikke peiling på hva den norske artisten er. :S Hvilken artist opptrer som seg selv i en Spider-man-film? Dette har jeg da ingen aning om. :S Takk for all hjelp. Endret 9. mai 2007 av ElBarto Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er ikke Macy Gray med og synger i eneren? Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Er ikke Macy Gray med og synger i eneren? 8577921[/snapback] Jo, det stemmer vist. Tusen takk. =) http://imdb.com/title/tt0145487/fullcredits#cast Off, får huske på å søke på HERself neste gang. =/ Da er det bare den ukjente norske artisten igjen. :| Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du prøver deg på Micks quiz, ser jeg. Hvordan ligger du an? Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Du prøver deg på Micks quiz, ser jeg. Hvordan ligger du an? 8579844[/snapback] Jepp! Jeg har klart alle, mangler bare den norske artisten. Men, virker ikke som jeg finner ut det nei. =( Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg vet det. Så nå har jeg valget mellom å øke mine vinnersjanser og droppe å si det, eller å si det og minske mine vinnersjanser. Okei, det er Magne Furuholmen. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg vet det. Så nå har jeg valget mellom å øke mine vinnersjanser og droppe å si det, eller å si det og minske mine vinnersjanser. Okei, det er Magne Furuholmen. 8581019[/snapback] Hehe... tusen hjertelig. Du har svaret på alle dem andre da? Eller kan jeg være behjelpelig med noe? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har alle de andre svarene, så ellers takk. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har alle de andre svarene, så ellers takk. 8581139[/snapback] Ok, takk for hjelpen. Og lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå