anders72 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Leste på nettet at den kommer i Juni. I tillegg har den dukket opp på nettsidene til Samsung, og det bruker å skje først rett før lansering. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bra! Denne gleder jeg meg virkelig til. Har søkt litt på bilder og slikt, skulle gjerne tatt en nærmere kikk på grensesnittet. Finnes det noen fine videoer som viser det? Om ikke prisen blir for ille vurderer jeg denne som min neste eller noe i den duren. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Leste på nettet at den kommer i Juni. I tillegg har den dukket opp på nettsidene til Samsung, og det bruker å skje først rett før lansering. 8577776[/snapback] Hvor leste du at denne kommer i juni? 3.kvartal har jeg lest. Det virker som om det ikke finnes noe fungerende eksemplar så langt, både på 3GSM og CeBIT var det bare en ikke-fungerende modell som var tilgjengelig. Da kan det jo virke som at den heller er forsinket enn noe annet. Eneste bildet som finns med påslått skjerm er dette (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
KapteinRødskjegg Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hvorfor må de bruke så lang tiiiid? bare fordi vi bor i lille kalde norge? vurderer en KU990 istedet, klør i fingra Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Samsung skal jeg holde meg langt unna i framtiden gitt, makan til manglende interesse for å innrømme feil har jeg aldri sett. kjøpte samsung g800 som ble reklamert til å være det beste kameraet på marketdet, men som de fleste er enige i langt fra sannheten. Når vi da skriver til support så sier de bare at det har de ikke hørt noe om. god dag. Jeg nekter å tro at ikke fler har sagt ifra. De kommer sikkert til å lage gode telefoner i framtiden, men de har skremt vekk meg med service'en Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kjøpte samsung g800 som ble reklamert til å være det beste kameraet på marketdet, men som de fleste er enige i langt fra sannheten. Når vi da skriver til support så sier de bare at det har de ikke hørt noe om. god dag. Jeg nekter å tro at ikke fler har sagt fra hehe enig, jeg tok opp dette for over 1 mnd siden og fikk det samme svaret. Og flere andre har også gjort det samme. svakt av samsung support å sette uvitende 12 åringer bak telefonen Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjekk ut disse mens vi venter Men tror nok den kommer før Juni, men vi får vente å se... Samsung F700 on tecnokis.com Kan forøvrig nevne at F700 skal ha en 3,2" stor skjerm, og touch interfacen kalles Croix. Lenke til kommentar
mengebret Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg begynner å bli utålmodig, så jeg fant en på Ebay hvor selgeren mener at tlf ikke er låst, og at den kan brukes hvor som helst i verden og i hvilket som helst GSM-nettverk. Kan jeg stole på det, eller er det bare humbug tror dere? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skulle gjerne likt å visst det sjæl. Orker ikke å vente alt for lenge på f700, er redd jeg heller kommer til å kjøpe lg viewty Lenke til kommentar
mengebret Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg bestilte den jeg, tok sjansen, og sitter nå med ett flott eksemplar av samsung f700 i mine hender. And I'm loving it!!;o) Synd den mest sannsynlig ikke kommer til Norge, den er fantastisk! Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En kar i en av de store elektrokjedene mente bestemt at den kommer til våre breddegrader en gang i april. Word on the street, kan virke som.. Denne mobilen virker snacksy og er verd en titt hvis påstanden stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå