Gå til innhold

Ikke scam en GM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan bare gjøre det en gang per character (Item retrieving) så hvis du noen gang velger feil på noe epic greier så er det du som ble eid :)

8581902[/snapback]

 

Apropo selveid..

 

Merkelig. Jeg har fått retriva characters countless times. En venn av meg, har slettet huntarden sin 7ganger nå, får den alltid tilbake.

 

Skulle tro at du, som er så aktiv på wow forumet, visste bedre en å spre bastante løgner uten noen som helst form for kilder.

8585541[/snapback]

 

Selveid er veleid.. Han nevnte ikke å få tilbake characteren ( som du kan gjøre maks ~10 ganger btw )

 

Angående items og til han som sa: "Feil, slutt å spre løgn.":

 

Du får bare tilbake ett item, men de bruker selvfølgelig hodet.. Om du "mister" et item som f.eks Assasination skuldra så får du ikke mer reimbursement, men om du f.eks mister et drop fra Vahsj etterpå så ville du sansynligvis fått det tilbake..

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

"For future reference when submitting a ticket, or posting on the Customer Support forums, I would like to remind you that attempting to gain any item or spell by lying to a member of the Game Master team is a very serious offence, and can result in action being taken against your account, up to and including permanent account suspension."

 

Ikke 100%, men du står nok på tynn grunn om du blir tatt ja ;)

Lenke til kommentar
Selveid er veleid.. Han nevnte ikke å få tilbake characteren ( som du kan gjøre maks ~10 ganger btw )

 

Angående items og til han som sa: "Feil, slutt å spre løgn." :

 

Du får bare tilbake ett item, men de bruker selvfølgelig hodet.. Om du "mister" et item som f.eks Assasination skuldra så får du ikke mer reimbursement, men om du f.eks mister et drop fra Vahsj etterpå så ville du sansynligvis fått det tilbake..

8586424[/snapback]

 

Da må hver eneste GM jeg har snakka med vært feilinformert isåfall. Ingen GM har noen gang sagt til meg at man kun kan gjenopprette bare ett item, men en har sagt at tre er grensa. Og selv om de har sagt tre items har flere av vennene mine fått tilbake flere slettede, solgte items eller "feilvalgte" questrewards.

 

Alt er ut ifra egne erfaringer, så dere får velge om dere vil tro meg eller ikke :)

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Solgt, slettet eller valgt feil quest-reward går under den grensa på 3 items restored.

 

edit: Har jeg fått hørt fra to GM'er de to gangene jeg har restoret noe.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte jeg epic hesten min "mista" jeg normal mount og tok kontakt med gm for å få den tilbake og selge den på ah (n¨år du får den tilbake er den ikke soulbound i og med at den er bind on use) :!:

 

Funka fett det, var bare å skylde på fylla.. Men fikk forøvrig opplyst at jeg måtte vente en stund til neste gang, han sa ikke noe om at det bare var mulig en gang pr. account, men jeg fikk inntrykk av at det kun var mulig en gang i kvartalet eller.no.

Lenke til kommentar
Da jeg kjøpte jeg epic hesten min "mista" jeg normal mount og tok kontakt med gm for å få den tilbake og selge den på ah (n¨år du får den tilbake er den ikke soulbound i og med at den er bind on use)  :!:

 

Funka fett det, var bare å skylde på fylla.. Men fikk forøvrig opplyst at jeg måtte vente en stund til neste gang, han sa ikke noe om at det bare var mulig en gang pr. account, men jeg fikk inntrykk av at det kun var mulig en gang i kvartalet eller.no.

8598426[/snapback]

 

Er ikke sånn lenger nå. Nå er den soulbound ved øyeblikket du får den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...