John Keats Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Må si han her ble litt eid ja.. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...285262381&sid=1 Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 HAHAHAHHA, d var dagens for meg ^^ Faen så eid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 :!: Så bra sånne tråder. Jeg scammet en GM en gang for lenge siden. Begynte på en gammel character igjen og husket ikke om jeg hadde Mark of Tyranny, så sa til GM at det var borte. Så jeg fikk nytt i posten. Så fant jeg ut at jeg ikke hadde gjort questet, voila, 2x Mark of Tyranny! Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Flaut å si at denne Nina var fra samme server som meg, håper ikke main karakteren er der også Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hahaha, det der må være selve definisjonen på å bli eid. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg scamma en GM på en måte, skulle ha tilbake litt gear som jeg hadde vendora og det er vel meningen at jeg skal kjøpte gearet tilbake for de pengene jeg fikk ifra vendor? Uansett, han bare ga meg gearet og trykka på byebye macroen sin og forsvant. Jaja, 100g rett i lomma det.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Ja det er vel vanlig å få det c.o.d i posten :!: Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Haha. Snakk om å drite på draget. :!: Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er vel ikke veldig lurt og prøve og scamme GM She just got owned Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror ikke det er alltid de gidder bry seg om de 4-10 pengene itemsene koster. Fikk tilbake Shattrath Leggings her om dagen, selv om jeg er noenlunde sikker på at jeg valgte plate rewarden. Skrev bare en ticket og sa at jeg var usikker på hva jeg hadde gjort, men at jeg gjerne ville ha de leggingsene...Voila. Koselig GM var det og. On topic: heh, eid Lenke til kommentar
eggenz Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 hahahaha! lattis! fy faan oooh! that saved my day for å si d sånn (forberedelse til examen hele dagen -.- ) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg husker at jeg leste den tråden i går, helt til Issuntril (Blizz postern) kom med sitt første reply om at han skulle etterforske det som hadde skjedd. Så jævlig bra, tipper OP'en lærte seg en lekse ^^ Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror ikke det er alltid de gidder bry seg om de 4-10 pengene itemsene koster. Fikk tilbake Shattrath Leggings her om dagen, selv om jeg er noenlunde sikker på at jeg valgte plate rewarden. Skrev bare en ticket og sa at jeg var usikker på hva jeg hadde gjort, men at jeg gjerne ville ha de leggingsene...Voila. Koselig GM var det og. On topic: heh, eid 8578852[/snapback] Man kan bare gjøre det en gang per character (Item retrieving) så hvis du noen gang velger feil på noe epic greier så er det du som ble eid Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 HAha, fortjent! Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Man kan bare gjøre det en gang per character (Item retrieving) så hvis du noen gang velger feil på noe epic greier så er det du som ble eid 8581902[/snapback] Feil, slutt å spre løgn. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Man kan bare gjøre det en gang per character (Item retrieving) så hvis du noen gang velger feil på noe epic greier så er det du som ble eid 8581902[/snapback] Apropo selveid.. Merkelig. Jeg har fått retriva characters countless times. En venn av meg, har slettet huntarden sin 7ganger nå, får den alltid tilbake. Skulle tro at du, som er så aktiv på wow forumet, visste bedre en å spre bastante løgner uten noen som helst form for kilder. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Man kan bare gjøre det en gang per character (Item retrieving) så hvis du noen gang velger feil på noe epic greier så er det du som ble eid 8581902[/snapback] Apropo selveid.. Merkelig. Jeg har fått retriva characters countless times. En venn av meg, har slettet huntarden sin 7ganger nå, får den alltid tilbake. Skulle tro at du, som er så aktiv på wow forumet, visste bedre en å spre bastante løgner uten noen som helst form for kilder. 8585541[/snapback] Men så les hva han skriver da, han har ikke nevnt character retriving i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå