Joakim Gjerde Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hei Hei Ønsker konstruktiv kritikk på en side jeg jobber med for tiden. Å ja, leste posten istad om at noen mente man burde kode siden før man legger den ut for kritikk, jeg derimot gidder ikke legge arbeid i å kode siden før designet er ferdig.. Håpet også noen kunne gi meg noen tips angående footeren, blir ikke fornøyd med den. Prøvd med et par løsninger men får ikke til noe jeg passer. Som sagt, ønsker konstruktiv kritikk, ikke slakt En ting til, har kun sett fargene på macen min, ikke fått testen den på en vanlig pc, så hvis noen har noen komentarer på fargene, kom med det. Endret 9. mai 2007 av joakim@hortensgutta Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synes blåfargen er alt for skrikende i forhold til resten. Ton den ned, eller enda bedre; bytt den ut med noe som står i stil med headeren. Headeren var forresten råtøff! Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Når du snakker om å tone den ned? Tenker du på en mørkere farge da eller? Vil helst holde meg til blått da dette er en farge dette firmaet har holdt på alle sine klær og biler.. Mvh J Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mørkere eller ikke så "selvlysende" farge, ja. Litt mer som blåfargen i headeren. Den er mørk og stilig. Synes liksom ikke det sto så i stil med headeren ellers. Ville også vurdert en blåfarge på menyen. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Skal ta og se på det på skolen i morgen jeg. Kan være enig at den var litt lys, men pleier alltid å lage for mørke og dystre sider.. Takk Takk Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Gjort noen endringer på fargebruken nå, hentet fargen fra headeren. Hva synes folk om dette? Endret 10. mai 2007 av joakim@hortensgutta Lenke til kommentar
eigan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Syntes ikke fonten passet inn, den ble veldig tynn. Jeg syntes det er vanskerlig å "finne fram", du har brukt liten font på titlene. Det er fortsatt endel som burde gjøres... Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Hvilken font er det du mener ikke passer inn? Arial som er brukt på maincontent? Skjønner ikke helt hva du mener når du sier det er vansklig å "finne frem" heller men... Hadde vært fint hvis du kunne spesifisert dette litt.. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ja, fonten er tynn... Med finne frem, mener jeg at titlene ikke skiller seg så ut, Dem er nesten helt lik teksten i "boksene". Blå er vel ikke akkurat en snekker farge? Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Som nevnt i første post er fargeprofilen til firmaet blått. Biler, klær, postere, visittkort og alt annet er blått, derfor bruker jeg blåfarge på websiden. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Igjen gjort noen endringer. Nå har jeg endret teksten på titlene. Nå skiller i allefall tekstene i boksene vekk fra titlene. Vil gjærne ha mer konstruktiv kritikk, står fast.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Synes fonten ble for fet nå jeg, haha Men mye bedre. Er fortsatt noe med det blå jeg ikke kan sette fingeren på. Ville brukt grønt eller noe, men som du selv sier, blå er fargen dems. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, og har fått besked av de at de ville ha blå side, så da kan jeg nesten ikke gjøre noe med det. Og er enig med deg, den første blåfargen ble alt for lys. Denne ble mye mer dempet. Men begynner å bli fornøyd med siden. Så får høre med han som skal ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå