Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

råd angående kjøp av cdspiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mine tidligere dager da jeg testet ut div stereo kom jeg frem til at Pioneer spillere leverer kvalitet selv til en rimelig penge.

Jeg hadde aldri i verden valgt Sony, etter MINE erfaringer er det meste (slik som Xplode serien) bare no søppel. Var så dum at jeg for 3 dager siden kjøpte sony høytalere for og skifte ut 16 år gamle bilhøytalere. Det låter akkurat som om man spiller fra en mobiltelefon :S De 16 år gamle bilhøytalerne skal settes inn igjen. (Sry for offtopic).

Er ikke sikker på hva som menes med Ipod klar. Om det er noe spes for ipod ? Men denne spilleren har en AUX inngang i front hvor du kan koble på mp3 spiller etc.. Forresten, kom akkurat på at jeg har hatt en JVC spiller en gang, den var helt ok.! Men hadde nok lagt i penger til denne : Pioneer

Lykke til

:ph34r::ph34r:

Endret av zacko
Lenke til kommentar
okey men hvor mye burde jeg bruke på en slik spiller da?

8580616[/snapback]

Hva skal du bruke spilleren til? Skal du spille kaptein sabeltann for ungene i baksete, så kan du jo gå for den billigste Pioneer spilleren. Er du interesert i litt bra lyd, ville jeg valgt 3000kr klassen. En Alpine eller Pioneer spiller. Begge disse er Ipod vennlig. Vil tro at det betyr du kan styre ipoden fra spilleren og søke på spilleren etter rett sang eller noe lignende. OBS! det kan hende at du må kjøpe en ekstra boks til 1000 kr for å få dette til.. Bedre å brenne sangene på cd R/W og bare brenne over når du skal bytte sanger.

Endret av Defus
Lenke til kommentar
okey men hvor mye burde jeg bruke på en slik spiller da?

8580616[/snapback]

Hva skal du bruke spilleren til? Skal du spille kaptein sabeltann for ungene i baksete, så kan du jo gå for den billigste Pioneer spilleren. Er du interesert i litt bra lyd, ville jeg valgt 3000kr klassen. En Alpine eller Pioneer spiller. Begge disse er Ipod vennlig. Vil tro at det betyr du kan styre ipoden fra spilleren og søke på spilleren etter rett sang eller noe lignende. OBS! det kan hende at du må kjøpe en ekstra boks til 1000 kr for å få dette til.. Bedre å brenne sangene på cd R/W og bare brenne over når du skal bytte sanger.

8587235[/snapback]

Kaptein sabeltann kunne jeg spilt for meg selv også :) glitrende på fest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...