Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvilken bass er best ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XXX18 isåfall... og den er NOE dyrere ;)

Edit: Husk at det hjelper ikke med fett element, om du har en usCarvor forsterker. If you catch my drift ;) Og hjelper heller ikke med en fet forsterker om du ikke har nok strøm!

Endret av Typhon
Lenke til kommentar

Jackhammer(den dere har sett på pimp my ride, som de fleste sikter til) er søppel, spiller alt annet en pent, og gir ikke spes mye trykk heller, størrelsen tatt i betraktning... Ikke har man kjangs til å fore den med "nok" effekt heller ;)

12" jackhammer er derimot ganske bra ;)

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å sette en sub direkte i veggen, har en som takler sånt sjøl jeg, hehe ;)

Det en bør se på er reell kvalitet. God engineering fører til gode produkter, dernest vil jeg si at produktenes holdbarhet spiller en stor rolle. At de er robuste og tåler juling samtidig som de spiller pent, høyt og uanstrengt når de er koblet til en skikkelig forsterker.

Lenke til kommentar

mtx`n min,er vel kanskje ikke den subben som spiller penest :!: men den spiller brutalt.

bruker en phoenix gold zpa 0,5 på den,så har stor nok forsterker,men litt for lite strøm enda,men kommer til å bytte ut strøm/jordingskabler fra batteriet,så da blir det vel litt bedre

Lenke til kommentar

det er mange som har veldig feite woofere...

må bare nevne noen merker som er i norge:

Atomic , dd , gz , kicker , memphis caraudio...

merker som ikke er i norge : cactus sound , t3 ....

Endret av re-load
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...