trettifire Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Legger dette spørsmålet her siden problemet er Vista og ikke BF2. Begynte å bruke Vista i går, og er litt ukjent med hvordan det hele henger sammen. Er BF2-fan og har brukt BF2 på en XP-maskin i er par år og installert det flere ganger. Det var ingen problemer med å installere basic-versjonen av BF2 på min Vista-maskin, men når jeg lastet ned patchene og BF2SF med EA Link fikk jeg problemer. Når jeg prøver å installere noen av patchene eller SF så får jeg "Patching failed" og ingenting annet. Når jeg sjekker temp-katalogen finner jeg en feilmeldingsfil hvor det står at "Ingen av katalogene eksisterte". Det virker også som om Installshield klarer å pakke ut patchen (den ligger i %temp%), men den feiler idet den skal "patche" hvis dere skjønner. Så min mistanke er at %temp% er en annen plass i Vista enn i XP, og at patch-programmet ikke finner tilbake til den utpakka patchen. Er det noen som har noen lyse ideer? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jo, Vista har litt andre navn, men dette vil ordne seg så snart EAgames lager patcher som passer til vista, hadde samme problem, men har ikke kommet noe lengre. Men tenker at hvis flere folk klager på dette problemet til EAgames så vil de nok ordne en patch snarest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå