haavardbj Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som kan gi meg ett tips om ett enkelt lite program, som gjør slik att jeg kan brenne AVI filer (altå er program som koder om også) til DVD. Trenger ikke være mulighet for og lage Menyer el. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvis du bruker Nero har du også ett program som heter Nero Vision. Programmet har jo også en prøveperiode, og inkluderer sykt mange gode verktøy, for ikke å snakke om at det brenner bra (som det er ment for å gjøre). Om du ikke har det finner du det her. Ellers er WinAVI også fryktelig greit. Det finnes på (søk etter det). Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 WinAVI ser ut til og fungere greit. Dette generer bare en mappe? å så er det bare og brenne ut denne? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg har bare gode erfaringer med VSO ConvertXtoDVD - et program som er vel verdt pengene om du har en del avi filer liggende. Har til gode å prøve et gratisprogram som kan levere i nærheten av VSO. Endret 9. mai 2007 av Montag Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ja det lager en mappe som heter AUDIO_TS og en som heter VIDEO_TS. Audiomappen er riktignok tom, men bare brenne begge to på en DVD for å beholde den korrekte strukturen. Lurer på om det ikke kommer vannmerke i demoversjonen, det må du nesten sjekke før du brenner. Endret 9. mai 2007 av steffenz Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Kom vannmerke i demoversjon ja Men programmet fungerer fint, men hadde en fil på 20GB, den delte den opp i 2 DVD'er selv om den var satt til og holde seg til 1 DVD :s Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Men det er definitvt verdt pengene.. Om det er den "snille veien" du velger å ta. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Helt enig med Montag. Convert X to DVD er et program jeg også bruker, og det er genialt. Du kan til å med legge med text på fimlene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå