Gå til innhold

Netcom Youngtalk og oppsigelse av abbonement


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Dersom jeg kjøper en mobiltelefon som er bundet til NetCom YoungTalk, og velger å si opp abbonementet etter endt bindingstid, hva vil da skje med eventuell resterende saldo? La oss si jeg har igjen 500 kr. og jeg vil si opp abbonementet. Kan jeg da få dette utbetalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt fra netcom sine sider:

 

11. Kundens oppsigelse av avtalen

Kunden kan når som helst og uansett årsak si opp Abonnementsavtalen, med mindre annet fremgår av særlig avtale. Om ikke annet fremgår av oppsigelsen, opphører Abonnementsavtalen dagen etter at oppsigelsen er mottatt av NetCom. Oppsigelse av Abonnementsavtalen skal skje skriftlig. Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter frem til Abonnementsavtalens opphør, og Abonnementsavtalens bestemmelser om innkreving osv gjelder helt til alle utestående beløp er betalt. Ringebeløp som eventuelt står igjen på konto ved oppsigelse utbetales etter følgende regler:

Kunden må ta kontakt med NetCom senest 5 måneder etter sletting

Utbetaling gjøres til bankkonto eid av Kunden

Det utbetales ikke beløp under kr 20,-

Det utbetales ikke bonuspåfyll

Utbetaling foretas av NetCom en gang i måneden

De faste fakturabeløp som er innbetalt i avtaletiden utbetales ikke av NetCom

For utbetaling av restsaldo krever NetCom et behandlingsgebyr på kr 50,- som motregnes i Kundens saldo.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skal gå over til OneCall nå, men lurer bare på om jeg må melde fra til Netcom om dette eller om OneCall gjør dette ettersom jeg skal ha med nummeret mitt over? Abonnementstiden min har gått ut

 

 

Fant svaret på OneCall's sider nå. De gjør det for meg

Endret av TStensland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...