Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dersom jeg kjøper en mobiltelefon som er bundet til NetCom YoungTalk, og velger å si opp abbonementet etter endt bindingstid, hva vil da skje med eventuell resterende saldo? La oss si jeg har igjen 500 kr. og jeg vil si opp abbonementet. Kan jeg da få dette utbetalt? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tvila sterkt på at du kan få det utbetalt... :/ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tatt fra netcom sine sider: 11. Kundens oppsigelse av avtalen Kunden kan når som helst og uansett årsak si opp Abonnementsavtalen, med mindre annet fremgår av særlig avtale. Om ikke annet fremgår av oppsigelsen, opphører Abonnementsavtalen dagen etter at oppsigelsen er mottatt av NetCom. Oppsigelse av Abonnementsavtalen skal skje skriftlig. Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter frem til Abonnementsavtalens opphør, og Abonnementsavtalens bestemmelser om innkreving osv gjelder helt til alle utestående beløp er betalt. Ringebeløp som eventuelt står igjen på konto ved oppsigelse utbetales etter følgende regler: Kunden må ta kontakt med NetCom senest 5 måneder etter sletting Utbetaling gjøres til bankkonto eid av Kunden Det utbetales ikke beløp under kr 20,- Det utbetales ikke bonuspåfyll Utbetaling foretas av NetCom en gang i måneden De faste fakturabeløp som er innbetalt i avtaletiden utbetales ikke av NetCom For utbetaling av restsaldo krever NetCom et behandlingsgebyr på kr 50,- som motregnes i Kundens saldo. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kort og godt: saldo oppspart under bindingstid utbetales ikke. Saldo oppspart utenfor bindingstid utbetales. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Eg har netcom kontant, kjøpte meg akkurat eit kontantkort. Kan eg fylle på mobilen med det kortet, og få igjen det som eg ikkje fekk brukt når eg får One Call? Endret 12. mai 2007 av kazzkizz Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det kan du, men det trekkes 50 kroner av beløpet til "administrasjonsgebyr". Husk å ringe netcom og be om dette før du blir flyttet over. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Husk å ringe netcom og be om dette før du blir flyttet over. 8594929[/snapback] Det holder at du sier fra innen 5 måneder etter at abonnementet er avsluttet hos NetCom Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Skal gå over til OneCall nå, men lurer bare på om jeg må melde fra til Netcom om dette eller om OneCall gjør dette ettersom jeg skal ha med nummeret mitt over? Abonnementstiden min har gått ut Fant svaret på OneCall's sider nå. De gjør det for meg Endret 1. juni 2007 av TStensland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå