-mads Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk tilbud av Microsoft om å oppgradere til Windows Live Hotmail i dag, og takket ja; men, jeg ser ingen forskjell bortsett fra at jeg har 2GB innboks... Hva har skjedd? Må jeg "oppgradere" til en "@live.com" adresse for å få hele grensesnittet? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Personlig fikk jeg beskjed om at "du kan ikke oppgradere akkurat nå", når jeg takket ja. Hva skjer? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hm, for meg var det berre å trykke på ein knapp der det stod oppgrader men får ikkje til å opne .ink file, sidan Hotmail trur den er farleg, noken måte å gå rundt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Personlig fikk jeg beskjed om at "du kan ikke oppgradere akkurat nå", når jeg takket ja. Hva skjer? 8576379[/snapback] Har samme problem Løsning anyone? Endret 9. mai 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det som er rart er at jeg har 2 stk hotmail kontoer. Den ene kontoen ble opprettet i 2001 den gikk det fint an å oppdatere til Live konto. Den andre hotmailkontoen som er i fra 2004 får jeg ikke oppdatert får bare opp følgende melding: Har lekt meg med innstillinger som f.eks å skifte språk fra norsk til engelsk osv uten at dette hjalp. Ganske kjipe greier da den kontoen som det ikke går an å oppdatere er den som er den seriøse addressen av de to, samt at jeg likte det nye utsendet på Live Hotmail. Endret 9. mai 2007 av Wooho Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Haha, samme hos meg! Har også en gammel hotmail konto fra en god del tid tilbake, og den fungerer alt gull med. Men når jeg skal oppgradere til Live Hotmail med min nye konto så får jeg samme feilmelding som deg. Jævlig kjipt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) ditto! kjipe saker, kontoen min er fra 2004 og jeg får bare den feilmeldinga. har det noe med kontoen å gjøre, må jeg lage ny, eller er det bare at det tar tid? Endret 10. mai 2007 av hernil Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 mIn konto er fra 2001, men i dag fungerte plutselig oppdateringen. Gjorde absolutt ingenting anderledes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå