Gå til innhold

Får ikke brukt Windows Live Hotmail

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tilbud av Microsoft om å oppgradere til Windows Live Hotmail i dag, og takket ja; men, jeg ser ingen forskjell bortsett fra at jeg har 2GB innboks... Hva har skjedd? Må jeg "oppgradere" til en "@live.com" adresse for å få hele grensesnittet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Personlig fikk jeg beskjed om at "du kan ikke oppgradere akkurat nå", når jeg takket ja.

Hva skjer?

8576379[/snapback]

Har samme problem :mad:

Løsning anyone?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Det som er rart er at jeg har 2 stk hotmail kontoer. Den ene kontoen ble opprettet i 2001 den gikk det fint an å oppdatere til Live konto. Den andre hotmailkontoen som er i fra 2004 får jeg ikke oppdatert får bare opp følgende melding:

post-43894-1178744209_thumb.jpg

Har lekt meg med innstillinger som f.eks å skifte språk fra norsk til engelsk osv uten at dette hjalp. Ganske kjipe greier da den kontoen som det ikke går an å oppdatere er den som er den seriøse addressen av de to, samt at jeg likte det nye utsendet på Live Hotmail. :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Haha, samme hos meg! Har også en gammel hotmail konto fra en god del tid tilbake, og den fungerer alt gull med. Men når jeg skal oppgradere til Live Hotmail med min nye konto så får jeg samme feilmelding som deg. Jævlig kjipt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...