Gå til innhold

Razziaene i oslo

Anbefalte innlegg

Tipper de fleste er ute igjenn etter kort tid. Har ikke tiltro til at purken har gjort jobben sin. Det var det brasilianske politiet som startet på jobben med å etterforske dette, uvisst hva den norske purken har gjort...

og hvis fengsel ikke er det viktigste for purken ... da sier de vel rett ut at de har en dårlig case? bare forbereder oss på dårlige nyheter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst må jeg jo si at jeg fikk et helt nytt bilde på dette gjengmiljøet i Oslo etter skyteepisoden på Akerbrygge. Haha, for noen pyser! De, selve fundamentet i Oslos gatekriminalitet, møter opp for å måle krefter, og så skyter de hverandre i bena? Haha latterlig

Jeg er så lei av dette. Andregenerasjons innvandrere vokser opp, uten noe som helst av fornventninger til å integrere seg i samfunnet. Uten noen intensjon om å ta en utdanning, for senere å bli sysselsatt i legitimt arbeid. Ikke bare blir de en belastning for samfunnet i form av utbetaling av trygd osv, men de blir kriminelle og en trussel for allmennhetens sikkerhet. Se bare på episoden fra Akerbrygge. Problemet er at politiet er for snille og naive. De er så redde for å framstå som kulturimperialistiske at de lar denne virksomheten få gå sin gang.

At politiet tar 17 stykker av dem, som har ulovlig skaffet seg nær 100 mill, i en razzia er fint det. Men det de skulle ha gjort var å stoppe dem før de hadde fått rappa til seg en krone!

Lenke til kommentar

Problemet til purken i osl-o er at alle ressurser går til å passe på ambasader, synagogen, og en bråte vip. Så er det en og annen patrulje ute siden vi krever litt trygghet i helga ... da er kassa tom.

forholdet mellom oppgaver og ressurser i oslo er en vits. Tror tilliten til purken i hovedstaden blandt folk er på et lavmål...

Bor ikke han skytegale Valen i oslo? Mener det sto at purken brukte nesten 1time fra han ringte purken til de kom på døra hans ... hallo ... De måtte ringe og vekke purk som kunne dra ut, de måtte til kammerset først for å hente stæsj...?? hallo.... Jeg kan forstå at på skikkelig øde plasser i norge så bruker lensmannen litt tid på å komme seg frem ... men i oslo ... uff nei.

Tviler på at politiet i oslo har en god sak på denne banditgjengen ... de er snart ute igjenn, kanskje utenom et par stykker...

Lenke til kommentar

Ang. Valen så fikk han en samlertillatelse som ikke ligner noe annet! En samlertillatelse er ment å tillate spessielle ting. som regel så blir de gitt på ganske snevre grunnlag, men neida, han fikk lov til å ha absolutt alle våpen norske styrker og deres allierte hadde brukt frem til 1981. Så vidt meg bekjent så er dette den mest liberale tillatelse noen gang gitt

men dette blit litt OT.

Greit de B-gjengen folka er kanskje ute igjen snart men politiet har nå gitt et kraftig signal om at de ikke tillater at folk skal kunne leve i luksus på illegale ting

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Bor ikke han skytegale Valen i oslo? Mener det sto at purken brukte nesten 1time fra han ringte purken til de kom på døra hans ... hallo ... De måtte ringe og vekke purk som kunne dra ut, de måtte til kammerset først for å hente stæsj...?? hallo.... Jeg kan forstå at på skikkelig øde plasser i norge så bruker lensmannen litt tid på å komme seg frem ... men i oslo ... uff nei.

8584928[/snapback]

Second Amendment, yes please.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...