Gå til innhold

Razziaene i oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De skulle vært sendt ut av landet hele gjengen. La dem sone 10-15 år i brasil eller whatever og se hvor tøffe de tror de er da

8576554[/snapback]

Tror de er temmelig harmløse da ja, men de ender nokk opp i norge der de sitter 2 til 5 år bak murene til de slippes ut igjen..

Lenke til kommentar

hahahaha så på nyhetene at han ene var redd for at han måtte sitte inne i Brasil. Tough luck sucker! Kjipt for Brasil å måtte bruke penger på å holde liv i sånn dritt men. Det blir kanskje ikke rare livet han får de neste årene...

Endret av b0nna
Lenke til kommentar
hahahaha så på nyhetene at han ene var redd for at han måtte sitte inne i Brasil. Rot u scum! bwahaha

8579316[/snapback]

Vi har ikke noen utleveringsavtale med dem håper jeg? :evil:

Det er bra de slår ned på et miljø der det gir status å vise rikdom som helt åpenbart stammer fra kriminalitet. Som det står i artikkelen bør dette ha en viss negativ effekt på rekrutteringen, men jeg tillater meg å være lett pessimistisk.

Lenke til kommentar

Rett og slett nydelig. Mer er det vel ikke å si. Håper politiet fortsetter med den gode jobben til tydeligvis har gjort denne gangen.

Satse på at de klarer å knekke lederne så regner jeg med at resten av den halal-tyggende homseklubben forsvinner.

Håper de ender som "boytoyene" til de andre gutta i fengsel.

Lenke til kommentar
De skulle vært sendt ut av landet hele gjengen. La dem sone 10-15 år i brasil eller whatever og se hvor tøffe de tror de er da

8576554[/snapback]

Tror de er temmelig harmløse da ja, men de ender nokk opp i norge der de sitter 2 til 5 år bak murene til de slippes ut igjen..

8577141[/snapback]

det er mulig, men midlene de tidligere hadde blir jo beslaglagt til fordel for statskassen, ergo går de ut vesentlig fattigere enn de var da de gikk inn, så det i seg selv er jo en fin ekstra straff.

tror politiet i brasil beslagla rundt 300 mil kr i verdier.

Lenke til kommentar

Mistenker at hele saken er over-hyped. Etter få timer lyser gigant overskriftene (og gigant summene) mot oss. I dag er allerede 7 personer løslatt igjen. :dontgetit:

Hvis politiet har bevis for at b-gjengen eier/solgt/kjøpt eiendommer for millionbeløp, hvorfor tøyser man med å beslaglegge merke-klærne/garderoben til siktede? :roll:

Andre (ærlige) nordmenn som har kjøpt eiendom der nede frykter nå hva som skjer med boligene. Det er kanskje berettighet frykt, -brasiliansk politi er ikke av de minst korrupte for å si det mildt. :ph34r:

Lenke til kommentar
Mistenker at hele saken er over-hyped. Etter få timer lyser gigant overskriftene (og gigant summene) mot oss. I dag er allerede 7 personer løslatt igjen.  :dontgetit:

Hvis politiet har bevis for at b-gjengen eier/solgt/kjøpt eiendommer for millionbeløp, hvorfor tøyser man med å beslaglegge merke-klærne/garderoben til siktede?  :roll:

Andre (ærlige) nordmenn som har kjøpt eiendom der nede frykter nå hva som skjer med boligene. Det er kanskje berettighet frykt, -brasiliansk politi er ikke av de minst korrupte for å si det mildt.  :ph34r:

8581926[/snapback]

Som politiet sa så var ikke fengselsstraffer det viktigste, men å ta beslag i verdiene deres. Hvis man har kjøpt bolig der nede på ærlig vis tror jeg ikke man har så mye å frykte. Hvorfor skulle korrupt politi plutselig ta beslag i alle boliger til alle nordmenn der nede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...