Gå til innhold

Når kommer Gears of War 2?

Anbefalte innlegg

Jeg bare hørte rykter om at det skulle komme Gears of War 2 før jul en gang. Er dette mulig? Det hørest egentlig for rart ut til å være sant, men siden jeg ikke har peiling og finner heller ikke noen nyheter om det noen sted så spør jeg her.

:thumbup:

Endret av Fjompenissen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare hørte rykter om at det skulle komme Gears of War 2 før jul en gang. Er dette mulig? Det hørest egentlig for rart ut til å være sant, men siden jeg ikke har peiling og finner heller ikke noen nyheter om det noen sted så spør jeg her.

:thumbup:

8576304[/snapback]

Spilte med en Amerikaner her en dag som påsto at Gears 2 kom i November i år, han banna å sto i når jeg sa at jeg ikke trudde på det.

Gjør det forsatt ikke før jeg hører noe fra Epic, selv tipper jeg kanskje slutten på 2008

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tviler på det, blir nok i 2008 engang, november kanskje

tror de snakker om å gi ut filmen samtidig som GOW2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det vil komme flere etterfølgere. Jeg har det for meg at det er snakk om en triologi, men jeg kan ikke si jeg husker hvor jeg har hørt det, mulig jeg blander med andre spill, men Epic har uttrykt klart at det kommer flere spill.

Men det kommer neppe noen 2'er i år. Det er rett og slett ikke plass til både Halo 3 og GeoW 2 samme høst...

Lenke til kommentar

Tror Unreal Tournament 3 kommer i 2008, var ett intervju der dem spurte om spillet kom i år og dem bare rista på hodet, det hadde vel noe med att dem bytta navn som var Unreal Tournament 2007 og ble til Unreal Tournament 3 siden dem tror det ikke vil bli ferdige til i år

Holder fortsatt på med Gears Of War, og håper selvfølgelig att Gears Of War 2 kommer en eller annen gang :)

Gears Of War eier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...