Gå til innhold

Hva er Thermogain?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte noen piller som kalles El Tigre som ikke var noe bra i det hele tatt fordi de inneholdt Effedrin. Noe jeg absolutt ikke skal ha. Det gjør mer skade enn godt. Jeg fikk i stedet tilbud om å bytte de i noe som heter Thermogain fra Muscletech.com. Jeg leste litt om det, men jeg blei ikke noe særlig klok siden det ikke stod noe om spesifisert innhold i den.

 

Er det noen som vet hva dette er. Jeg vil gjerne gå litt ned i vekt og få litt større muskler osv, men ikke for enhver pris og ved å putte i meg alt mulig dritt. Derfor spør jeg om det er noen som vet mer om disse enn meg og om det kan klassifiseres som "russere" eller det er effedrin i eller hva det måtte være. For sånnt vil jeg ikke ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å endre kostholdet om til en bra diet og drikke grønn te og kaffe før du trener kardio?

 

Forbrenner mye av det :)

8576568[/snapback]

 

sant nok. Det er nok litt lettvint løsning. Synes det er så vanskelig det der med kosthold. Finner ikke helt den balansen jeg ønsker. Tar gjerne litt av og så blir jeg lei og så går det andre veien osv.

 

Men siden jeg fikk disse i sånn bytte og har likevel betalt for det så tenkte jeg at jeg skulle spørre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Kosttilskudd som skal forbrenne fett hjelper ikke i stor grad hvis kostholdet er elendig.

8576933[/snapback]

 

Prøver jo å leve noenlunde sunt og alt det der, og målet var egentlig ikke å se ut som noen slank atlet heller, bare få litt ekstra hjelp til å gå ned noen kilo kanskje.

 

Fant forresten ut hva som er i disse her. Ser ikke så altfor gæærnt ut tror jeg. Koffein er vel det verste jeg kan se? Men for all del, jeg har lite peiling som sagt.

 

Ingredient Details:

*Alpha Gain: tri-creatine malate, ala, cinnamomum verum extract, avodia rutaecarpa, vinpocetine, white willow extract, huperzine extract. *Incinerate: greent tea extract, caffeine, oolong tea, threobromine extract, white tea extract, guarana extract, yerba mate extract. Other ingredients: gelatin, cellulose, magnesium stearate, silica.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...