andjoha Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hentet denne skjermen på posten idag tidlig, og fant ganske overaskende ut at det bare lå en vanlig vga - kabel i pakken, ingen dvi. Jeg var 100% sikker på at det skulle følge med en av hver... Tok jeg feil da? :o Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg vil nok tro at dette vanligvis ikke følger med? - En DVI kabel koster sikkert noen kroner, og da sender de sikkert med det billigste du trenger for å få den til å virke..... (DVI er jo ikke "vanlig" å bruke ennå ...) Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 det står ihvertfall følgende på itbutikkens sider: Kabel/kabler inkludert 2 x skjermkabel - ekstern Så utifra det er det vel rimelig å gå ut ifra de snakker om 1 vga kabel og 1 dvi?.. og ikke 2 vga - kabler.. Uansett så fulgte det bare med en skjermkabel, så det må jo være en som mangler. Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 det står ihvertfall følgende på itbutikkens sider: Kabel/kabler inkludert 2 x skjermkabel - ekstern Så utifra det er det vel rimelig å gå ut ifra de snakker om 1 vga kabel og 1 dvi?.. og ikke 2 vga - kabler.. Uansett så fulgte det bare med en skjermkabel, så det må jo være en som mangler. Det høres ut som om IT-butikken har drevet litt "villedende markedsføring". Jeg kjøpte nettopp 172T og fikk bare 1 standard vga-kabel med (og spesifikasjonene på webshop'en jeg kjøpte fra sa nettopp dette). Hva står det på eska / i manualen som fulgte med skjermen? Jeg hadde krevd å få en DVI-kabel tilsendt fra IT-butikken. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 I manualen står det: Kontroller at følgende elementer er inkludert med skjermen. Kontakt forhandler hvis det mangler deler: ..(mangeandredelerramsetoppher) -DVI-kabel (tilleggsutstyr) ..(mangefleredelerramsetoppher) Det som med andre ord står i manulen er at man skal kontrollere at bl.a. DVI-kabelen, som forøvrlig er tilleggsutstyr!!, følger med skjermen?? Tilleggsutstyr - Følge med?? :o :o Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 dessuten skal det ikke følge med en sånn "stamme" som man kan vri i alle rettninger?.. den jeg har er helt stiv, går verken ann vippe den opp eller ned, vri den til høyre eller venstre, heller ikke å vri den rundt sin egen akse... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Min hadde medfølgende DVI kabel. (bestilte fra itbutikken) Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 okay... :-? ser dessuten at jeg har fått feil modell-nr. bestillte GH19PSAS, fikk GH19BSAS, men såvidt jeg har fått med meg er eneste forskjellen på disse at BSAS har innebygget strømforsyning, så greit nok. + Alle papirene som fulgte med var på russisk... + "Rammen" på skjermen var helt løs oppi det ene hjørnen.. så ut som hele skjermen hadde knekkt ellerno når jeg åpna esken. , men gikk greit å trykke den sammen selv.. Sendte ihvertfall mail til dem nå spurte om denne (manglende?) dvi-kabelen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå