EdvardVIP Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Går det? motoren veier en 86 kilo, båten er registrert for maks 20 hk, som veier en 50 kilo! Selvfølgelig vet jeg akterspeilet må forsterkes, men vil båten klare den på hekken? Takker for svar Lenke til kommentar
gangso Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 de trur eg om då står 2 stk bak hekken so ser du no om den flyter eller ikkje Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 det er ikke sikkert at den vil så veldig fint i vannet når den blir så baktung Lenke til kommentar
motorfunandy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) . Endret 21. september 2014 av motorfunandy Lenke til kommentar
motorfunandy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Hei. Det går meget bra! Har selv en Johnson 55 hk comm. (88 kg) med kort stamme og det fungerer meget bra! Se lenke her: Videoen er fra første prøveturen før justering av tilt og test av propell størrelse. Ikke helt etter fabrikantens anbefaling som er maks. 20 hk, men gøy og ikke dyr moro.... (Gammel lenke denne her, men kanskje mitt bidrag kan være til nytte for andre som vurderer det samme ;-) ) Endret 13. oktober 2014 av motorfunandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå