Gå til innhold

Severdigheter i Norge?

Anbefalte innlegg

Hei

Vi har ett prosjekt i Geografi der vi skal planlegge en 10 dagers tur rundt i Norge. Meningen er jo da at man skal oppleve Norges naturlandskap og kulturlandskap.

"Historien" bak er at det er 10 engelske studenter med geografi som fordyptningsfag som skal komme hit. Budsjettet lyder på 100 000, altså 1000 per person per dag.

Vi trenger nå litt tips til hvor vi kan dra hen. Hva skal vi ta disse elevene med på? Vi har allerede en rundtur inne i fjordene, med fjordtours, ellers enn det har vi også sett oss ut noen museer som skal besøkes. Disse museene ligger i grenseland mellom geografi og historie, så vi har ikke så lyst til å ha med flere slike.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vi har altså så mye å være stolt av i Norge? :p

Nei, jeg har ett annet spørsmål å legge til. Er det noen mulighet for at vi kan leie telt? Jeg søkte litt, men fant bare partytelt etc. Jeg snakker om telt(, og også teltutstyr), slikt at vi eventuelt kan ta en natt på en eller annen isbre ;)

EDIT: Leter også etter ett billig sted å overnatte i Oslo/Oslo området. Type dette gjestehuset som vi har funnet i Bergen

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...