htc100 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Lurer på om noen av Dere har erfaring med å handle hos Mobilsenteret i Oslo? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei!Lurer på om noen av Dere har erfaring med å handle hos Mobilsenteret i Oslo? 8575748[/snapback] er det butikken like ved deichmanske/regjeringskvartalet? Lenke til kommentar
htc100 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Butikken ligger i Akersgata. 73 Like i nærheten av Frelsesarmeen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Butikken ligger i Akersgata. 73Like i nærheten av Frelsesarmeen. 8576223[/snapback] Kan ikke finne noe for den adressen jeg. Eneste jeg finner fra dem er Keysersgate 1. Og om det er riktig butikk jeg tenker på, så minnes jeg at sist gang jeg hadde med dem så var servicesjef for Norge,forbrukerrådet,Sony Ericsson ansvarlig hos Teleservice og advokat inne i bildet. Lenke til kommentar
htc100 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Fant denne blandt mangen andre annonser på Finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...pos=15&tot=1310 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fant denne blandt mangen andre annonser på Finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...pos=15&tot=1310 8576336[/snapback] japp, it's them. Jeg ville styrt unna, så mye problemer jeg hadde. Pressemelding fra forsikringsselskapet og du kan alltids søke etter P910i og mitt navn i mobilforumet. Skal være en veldig lang tråd om dem der. Lenke til kommentar
htc100 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Pokker, det var ikke bra. I går bestillte og forhåndsbetalte jeg en telefon til X antall tusen hos Mobilsenteret. Skal bli interesant å se om telefonen kommer frem. Ba om sporingsnummer på pakke, men har ikke fått noe ennå. Skal holde denne tråden oppdatert. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Pokker, det var ikke bra.I går bestillte og forhåndsbetalte jeg en telefon til X antall tusen hos Mobilsenteret. Skal bli interesant å se om telefonen kommer frem. Ba om sporingsnummer på pakke, men har ikke fått noe ennå. Skal holde denne tråden oppdatert. 8576545[/snapback] Vel, helt ærlig, den saken var underholdning en periode, men så ble det hodebry men den,mobildata og databutikken er grunnene til at jeg skal studere juss på deltid etter endt bachlor hehe=) Lenke til kommentar
htc100 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Takker allikevel for svar. Nå vet jeg hvor landet ligger hvis det skulle bli noe tull Lenke til kommentar
Motoroladroid3 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Butikken ligger i Akersgata. 73Like i nærheten av Frelsesarmeen. 8576223[/snapback] Kan ikke finne noe for den adressen jeg. Eneste jeg finner fra dem er Keysersgate 1. Og om det er riktig butikk jeg tenker på, så minnes jeg at sist gang jeg hadde med dem så var servicesjef for Norge,forbrukerrådet,Sony Ericsson ansvarlig hos Teleservice og advokat inne i bildet. Er de såpass dårlige? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Denne tråden er nesten 5 år gammel altså. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Butikken ligger i Akersgata. 73Like i nærheten av Frelsesarmeen. 8576223[/snapback] Kan ikke finne noe for den adressen jeg. Eneste jeg finner fra dem er Keysersgate 1. Og om det er riktig butikk jeg tenker på, så minnes jeg at sist gang jeg hadde med dem så var servicesjef for Norge,forbrukerrådet,Sony Ericsson ansvarlig hos Teleservice og advokat inne i bildet. Er de såpass dårlige? Står jo ingenting om hva saken gjaldt.. eller hvorfor en på et serviceverksted bryr seg om hva en butikk driver med, eller hva er en "service sjef for norge" er. Men som snillekim påpeker, så er jo tråden gått ut på dato. Endret 17. mars 2012 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå