Gå til innhold

Mobil Senteret i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Butikken ligger i Akersgata. 73

Like i nærheten av Frelsesarmeen.

8576223[/snapback]

Kan ikke finne noe for den adressen jeg. Eneste jeg finner fra dem er Keysersgate 1. Og om det er riktig butikk jeg tenker på, så minnes jeg at sist gang jeg hadde med dem så var servicesjef for Norge,forbrukerrådet,Sony Ericsson ansvarlig hos Teleservice og advokat inne i bildet.

Lenke til kommentar

Pokker, det var ikke bra.

I går bestillte og forhåndsbetalte jeg en telefon til X antall tusen hos Mobilsenteret.

Skal bli interesant å se om telefonen kommer frem.

Ba om sporingsnummer på pakke, men har ikke fått noe ennå.

Skal holde denne tråden oppdatert.

Lenke til kommentar
Pokker, det var ikke bra.

I går bestillte og forhåndsbetalte jeg en telefon til X antall tusen hos Mobilsenteret.

Skal bli interesant å se om telefonen kommer frem.

Ba om sporingsnummer på pakke, men har ikke fått noe ennå.

Skal holde denne tråden oppdatert.

8576545[/snapback]

Vel, helt ærlig, den saken var underholdning en periode, men så ble det hodebry :)

men den,mobildata og databutikken er grunnene til at jeg skal studere juss på deltid etter endt bachlor hehe=)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

8576223[/snapback]

Kan ikke finne noe for den adressen jeg. Eneste jeg finner fra dem er Keysersgate 1. Og om det er riktig butikk jeg tenker på, så minnes jeg at sist gang jeg hadde med dem så var servicesjef for Norge,forbrukerrådet,Sony Ericsson ansvarlig hos Teleservice og advokat inne i bildet.

Er de såpass dårlige?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

8576223[/snapback]

Er de såpass dårlige?

Står jo ingenting om hva saken gjaldt.. eller hvorfor en på et serviceverksted bryr seg om hva en butikk driver med, eller hva er en "service sjef for norge" er. ;)

Men som snillekim påpeker, så er jo tråden gått ut på dato.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...