Gissan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Beklager alle innleggene mine her. Det var overhode ikke meg, og jeg beklager på det sterkeste det som skjedde. 8580705[/snapback] B(host)ull(host)shit... 8581478[/snapback] Skal du ha en Doc av meg? Nei, helt seriøst, det var ikke meg.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det var ikke meg, det var Skybert! Gøyal demonstrasjon av lensbaby, vil gjerne se mer av mulighetene det gir. Skal ha en sånn selv. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Bare for kuriositetsinteresse, hvor gammel er du egentlig Gissan? Hvor er det beste stedet man kan kjøpe en lensbaby om dagen, regner med det er 2.0 versjonen du bruker? Og legg gjerne ut flere bilder Cirrus. Takk Lenke til kommentar
stabell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 den tiltalte: "Beklager alle innleggene mine her. Det var overhode ikke meg, og jeg beklager på det sterkeste det som skjedde." aktor: -hvis det ikke var deg, hvem var det da? Var det DVD-Jon som hacket seg inn på forumet og brukte din signatur, postet innlegg du ikke kjenner til, og svertet ditt navn? Pressen vil ha svar. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 den tiltalte: "Beklager alle innleggene mine her. Det var overhode ikke meg, og jeg beklager på det sterkeste det som skjedde." aktor: -hvis det ikke var deg, hvem var det da? Var det DVD-Jon som hacket seg inn på forumet og brukte din signatur, postet innlegg du ikke kjenner til, og svertet ditt navn? Pressen vil ha svar. 8586064[/snapback] Gissan går sikkert på skole og har glemt å logge av etter at han har gitt noen kommentarer. Så kommer nestemann på PC'n som sikkert vet hvem han er og synes det er veldig moro å skrive poster med andres nick... Ikke vet jeg, men det gjetter jeg på. Slutt med å være så mistenksomme nå da, dette er da ingen big deal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå