akzj0n Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei Jeg skal ha en p4 boxed, men må jeg kjøpe kjølepasta i tilegg, eller følger det med ? Har sett på komplett, og jeg finner ikke kjølepasta der i det hele tatt, da må jeg eventuelt bestille fra microplex,og med frakt blir det litt dyrere enn det smaker. En annen ting og mens jeg er igang, hvis jeg bestiller nå, vil det ta de par tre dagene før tingene kommer, eller vil det ta mer tid i denne travle juletiden,kipt å vente leeenge på pakken. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Aner ikke om du trenger pasta, men hvis du trenger finnes det alltid en pcbutikk i nærheten. Komplett ligger i Oslo for eksempel og der har iallefall jeg kjøpt goop (as3) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Du finner Goop under CPU - Diverse: CPU - Diverse Anbefaler å ta det med - ofte er det bare en 'kjøletape' under ribba. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det er noe svart guffe under boxed-kjøleren, så du trenger ikke kjølepasta, men det blir sikkert bedre hvis du bruker det. (da må du vaske vekk alt som er der fra før) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Oki, takker for raske svar folkens. Da kjøper jeg med meg litt kjølepasta, stoler ikke helt på det svarte greiene som er under fra før :wink: edit: ingen som så det andre spørsmålet mitt, angående leveringstider nå i romjula ? Takknemlig for svar her og :wink: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 det svarte DUGER, men hvis du skal overklokke (det skal du vel) så er det greit med kjølepasta..... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 klokka min 2.4 til 2.98 med den boxedvifta med den svarte guffa. temp ligger på 32c idle og 40 ved spill eks: allied assault,AH, wolfstein osv. Tror ikke man trenger annen paste untatt ved extrem overclokking. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 HeiJeg skal ha en p4 boxed' date=' men må jeg kjøpe kjølepasta i tilegg, eller følger det med ? Har sett på komplett, og jeg finner ikke kjølepasta der i quote'] Den pad'en som er påsatt boxed versjonen har fungert greit for meg i alle fall. Kjører min 2Ghz til 2.6 uten problemer. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 ang leveringstid. hvis du bestiller idag har du det på mandag evnt nyttårsdagen, hvis sjappa har det på lager og er kjappe på effektuering av ordre slik som PS-data edit: burde bestille før 1300 da !! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 ang leveringstid.hvis du bestiller idag har du det på mandag evnt nyttårsdagen, hvis sjappa har det på lager og er kjappe på effektuering av ordre slik som PS-data edit: burde bestille før 1300 da !! Takker :wink: Det er nå bestilt, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hmm... postgangen er ikke akkurat rask nå da. PSdata har sendt varene, men jeg har ikke fått varene ennå. Hadde håpet å fått delene på lille julaften, og ihvertfall julaften, men jeg har ikke fått hentelapp ennå. Fikk ikke forsendelsesnummer av PSdata så jeg får ikke tracket den på posten heller... Tror PSdata kanskje har juleferie. Har ihvertfall ikke fått forsendelsesnummer som jeg spurte etter i mail... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå