Gå til innhold

Boxed P4-Med kjølepasta?

akzj0n

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha en p4 boxed, men må jeg kjøpe kjølepasta i tilegg, eller følger det med ? Har sett på komplett, og jeg finner ikke kjølepasta der i det hele tatt, da må jeg eventuelt bestille fra microplex,og med frakt blir det litt dyrere enn det smaker.

En annen ting og mens jeg er igang, hvis jeg bestiller nå, vil det ta de par tre dagene før tingene kommer, eller vil det ta mer tid i denne travle juletiden,kipt å vente leeenge på pakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki, takker for raske svar folkens. Da kjøper jeg med meg litt kjølepasta, stoler ikke helt på det svarte greiene som er under fra før :wink:

edit: ingen som så det andre spørsmålet mitt, angående leveringstider nå i romjula ? Takknemlig for svar her og :wink:

Lenke til kommentar
Hei

Jeg skal ha en p4 boxed' date=' men må jeg kjøpe kjølepasta i tilegg, eller følger det med ? Har sett på komplett, og jeg finner ikke kjølepasta der i quote']

Den pad'en som er påsatt boxed versjonen har fungert greit for meg i alle fall. Kjører min 2Ghz til 2.6 uten problemer.

Lenke til kommentar
ang leveringstid.

hvis du bestiller idag har du det på mandag evnt nyttårsdagen, hvis sjappa har det på lager og er kjappe på effektuering av ordre slik som PS-data

edit: burde bestille før 1300 da !!

Takker :wink: Det er nå bestilt, gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar

Hmm... postgangen er ikke akkurat rask nå da. PSdata har sendt varene, men jeg har ikke fått varene ennå. Hadde håpet å fått delene på lille julaften, og ihvertfall julaften, men jeg har ikke fått hentelapp ennå. Fikk ikke forsendelsesnummer av PSdata så jeg får ikke tracket den på posten heller... Tror PSdata kanskje har juleferie. Har ihvertfall ikke fått forsendelsesnummer som jeg spurte etter i mail... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...