KAFFEjon Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Kan ikke se at jeg har dobbelpostet eller skrevet et innlegg med bare en smiley? Hva sikter du til? Lenke til kommentar
Prophet_hunk Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sjekk hvor mange pins som er i skjermkortet ditt da Jeg vil tippe det er 9-pins som er standard TV-out på nyere skjermkort. Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Det er 9 pins som er på skjermkortet, men 9pins adapter selger de selvfølgelig ikke. Så derfor jeg lurte på om jeg kan "trykke" inn en 7 pins? Vil det funke? Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Det er 9 pins som er på skjermkortet, men 9pins adapter selger de selvfølgelig ikke. Så derfor jeg lurte på om jeg kan "trykke" inn en 7 pins? Vil det funke? 8581909[/snapback] Det jeg gjorde for å løse eksakt samme problem var å fjerne "plast pinnen" fra S-video kontakten. Tok 2 min og bildet ble fint. Vet ikke om det er å anbefale, men det funket ihvertfall for meg. Her var min post på hjemmkino.no vedr dette problemet Endret 10. mai 2007 av IRRupt Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Det er 9 pins som er på skjermkortet, men 9pins adapter selger de selvfølgelig ikke. Så derfor jeg lurte på om jeg kan "trykke" inn en 7 pins? Vil det funke? 8581909[/snapback] Det jeg gjorde for å løse eksakt samme problem var å fjerne "plast pinnen" fra S-video kontakten. Tok 2 min og bildet ble fint. Vet ikke om det er å anbefale, men det funket ihvertfall for meg. Her var min post på hjemmkino.no vedr dette problemet 8582420[/snapback] Takk! det skal jeg prøve! Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Haha, takk skal du ha! Det funka som bare det. Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Haha, takk skal du ha! Det funka som bare det. 8583074[/snapback] Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå