Neverio Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vi har satt en grense på 70 deltagere, så vær kjapp til å registerer deg! * Partyet varer fra 8.6.2007 - 10.6.2007 Det begynner på en fredag kveld og slutter på søndag ettermiddag. * Prisen vil bli på 150,- kr. * Nettverket vil bli kjørt på 100 Mbit switcher. * Vi har planer om å sette opp DC Server og diverse Spill servere som fks: CS 1.6, BF2, Quake3/4 osv! * Det er ingen størrelseslimit på høytalerene, bare de ikke er over 100 Watt. * Du vil få utdelt en stol og ca en meters bordplass. * Det er også mulighet for og drive med andre ting, fks: Bordtennis, Biljard, XBOX360, Playstation2, DDR osv! Spør Admins * Det vil bli mulighet for å sove litt på et stille sted (hvis det er ønskelig). * Partyet er på Kløfta,på ungdomshuset. Du finner kart her her Påmelding her Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 tjaa... jeg kan forhøre meg:P Vi trenger jo en som kan litt om linux osv.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 tjaa... jeg kan forhøre meg:PVi trenger jo en som kan litt om linux osv.. 8579849[/snapback] Ok. Da kan jeg være crew. Hva trenger dere linux til egentlig? Er det bare router? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 yeh, finner ikke igjen disken til den forrige vi hadde.. så vi trenger en ny en Jeg prøvde meg jo på smoothwall, men fikk jo ikke akkurat det til å virke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå