Mafo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 – Galskap, sa Ipea da One Call innførte 88 gratis ringeminutter. Så fulgte de opp med et enda dristigere tilbud. Les mer Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hahaha dette er nesten bare morsomt! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Eg lurer på kor lenge dei kjem til å drive på slik. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Egentlig er det fristende å bare skaffe en telefon til, til diverse "dilleringing". Og ha et slikt abonnement. Kan man bruke av gratisminuttene til 8xx-nummer? Dvs kundeservice og slikt? AtW Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Opererer de med Telenor eller NetCom-nett? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ett punkt Telenor og Netcom fremdeles er uslåelige på, og det er prisen for datatrafikk Uslåelige? Kanskje det. Billige? Langt der i fra. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ikke kun Telenor og Netcom som har mulighet for fastpris på overføring av data, Chess har innført dette nylig. Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ikke kun Telenor og Netcom som har mulighet for fastpris på overføring av data, Chess har innført dette nylig. 8578973[/snapback] Tror du har glemt hvem som eier Chess jeg.. Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Noen som har abbonement hos IPEA? Lurer på om det er noe skjulte utgifter bak dette nye gratisabbonementet deres. Er det f.eks. en 50 lapp i faktureringsgebyr? Eller sender de faktura på mail? EDiT: Ser på telepriser.no at fakturaavgift er kr 0,- :-) Endret 10. mai 2007 av thomasw Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har OneCall Kontant fra før av, og vurderte å bytte over til Faktura. Nå som IPEA kom med sitt tilbud, så kommer vel OneCall med et ENDA bedre et rimelig snart. Lenke til kommentar
Hevneren Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som har abbonement hos IPEA? Lurer på om det er noe skjulte utgifter bak dette nye gratisabbonementet deres. Er det f.eks. en 50 lapp i faktureringsgebyr? Eller sender de faktura på mail? EDiT: Ser på telepriser.no at fakturaavgift er kr 0,- :-) 8580580[/snapback] jeg har abonement hos IPEA. Epost faktura er mulig. I tillegg er det gratis og lettvint. Ringte de i tillegg og spurte hva det kostet å ringe kundeservice,,,,hos mange er dette en skjult og DYR ekstra kostnad. Blant annet hos chess og one call....hos IPEA var det faktisk gratis,,, Lenke til kommentar
Hevneren Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ett punkt Telenor og Netcom fremdeles er uslåelige på, og det er prisen for datatrafikk Uslåelige? Kanskje det. Billige? Langt der i fra. 8578939[/snapback] det beviser jo bare hvor kyniske og sleipe telenor og telia/netcom er. De sitter og ruger på nettene sine og beskytter datatrafikk, utenlandstrafikk, takster på innholdstjenester, MMS og mer....foreløpig er krigen bare begynt på tellerskritt....det varer ikke evig...snart kommer det vel priskrig på disse andre områdene også. La oss håpe det....ser forresten at ipea er billigst på utenlandspriser også...har krigen begynt ? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Betaler faktisk normal sms takst ved å sende sms til Frankrike f.eks hos OneCall! Veldig digg! Så er jo grps trafikken billigere hos OneCall enn hos IPEA også sist jeg sjekket. Tror nok jeg holder meg til OneCall fortsatt jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg