sjurtf Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Siden den site tråen om dette ble stengt starter jeg en ny en, og til dere som ikke fikk med seg hva den dreide seg om: Lurer på om det er noe murlighet for en buss som kjører denne ruta: Stavanger > Kr.Sand > Arendal > Tvedestrand > Prosgrunn > Skien > Larvik > Valhall Med eventuell retur /SuperSjur Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er vel vanskelig å skaffe en buss som går akkurat på den måten, tenker jeg. Det er jo ikke umulig, men... Måtte vel vært en type Expressbuss da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er bare å ringe et hvilket som helst bussselskap det, så fikser de det for en gitt sum. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) jeg kan gjenta meg selv , vist noen skaffer buss , legger opp rute , og ordner at det praktiske kan jeg kjøre selve bussen , men jeg gidder ikke noe organisering av dette. kjøre rute her fra til oslo er jo enklest ved og følge Stavanger -> Kr.Sand -> Oslo , og svinga av til nærliggende plasser der det er interesse og folk , men alt for langt kan det heller ikke være av praktiske og økonomiske grunner . EDIT: det er billigere og leie en buss med et gitt antall km og mer fleksibelt en med enn og leie med sjåfør . bare så det er sagt . Endret 9. mai 2007 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg