figure_02 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Heisann, vi har i lekse til i morra å sende en mail til et hotell i tyskland, spørre hvor mye det koster for et dobbeltrom for en natt og om de kunne anbefale noen aktiviteter i byen(Hamburg) som kunne være intressante. Men jeg suger i tysk, så hvis noen hadde giddi å skrevet ned en kort skisse eller noen stikkord for meg hadde jeg blitt utrolig glad! Lenke til kommentar
Adan Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Guten Tag! Leider ist mein Deutsch nicht zu gut, aber ich probiere:) Wie viel kostet ein Zimmer? Was konnt man mache in die Stadt? Ich muss sage, meine Deutsch ist wirchlich nicht gut, und wir hatten dieses Aufgabe zu Hausaufgaben. Ein Antworte will mir gefällt viel:) Et forslag Endret 9. mai 2007 av Adan Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bare et hint... det lønner seg å vite hva det betyr hva du skal fremføre/levere. Lenke til kommentar
Aquageek Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Guten Tag! Leider ist mein Deutsch nicht zu gut, aber ich probiere:) Wie viel kostet ein Zimmer? Was kann man in die Stadt machen? Ich muss sagen, mein Deutsch ist wirchlich nicht gut, und wir haben dieses Aufgabe zu Hausaufgaben. Eine Antwort will mich froh machen. Et forslag 8575815[/snapback] Jeg er ingen kløpper i tysk, men jeg har rettet opp noen feil(får håpe det er riktig da ). Men det er kanskje litt sent allikevel.. Endret 9. mai 2007 av Aquageek Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Fant ut at vi ikke skulle levere før 21. Mai, så har fortsatt litt tid. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ich möchte gern ein [einzel-, dobbel-] Zimmer bestellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå