Gå til innhold

Bjørknes og studielån?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å ta opp fag på Bjørknes, og i forbindelse med dette skal jeg flytte til Oslo. Er det noen som vet om jeg kan få vanlig studielån eller noen ordning fra Lånekassen i forbindelse med dette, eller gjelder det bare universiteter og høgskoler?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt til å ta opp fag på Bjørknes, og i forbindelse med dette skal jeg flytte til Oslo. Er det noen som vet om jeg kan få vanlig studielån eller noen ordning fra Lånekassen i forbindelse med dette, eller gjelder det bare universiteter og høgskoler?

8575178[/snapback]

Hei! Du kan søke om stipend og studielån når du går på Bjørknes;) Men et lite tips hvis du ikke allerede har kommet inn på Bjørknes, (sikkert mange som er uenige med meg nå), så ville jeg også tatt kontakt med Sonans Privatgymnas. Gått der selv dette året og har mange i klassene mine som har gått Bjørknes først, men har bytta over pga miljø og undervisningsopplegg! Kjempebra der! Men svaret på spørsmålet ditt er i hvertfall ja;)

Lenke til kommentar

8575178[/snapback]

Hei! Du kan søke om stipend og studielån når du går på Bjørknes;) Men et lite tips hvis du ikke allerede har kommet inn på Bjørknes, (sikkert mange som er uenige med meg nå), så ville jeg også tatt kontakt med Sonans Privatgymnas. Gått der selv dette året og har mange i klassene mine som har gått Bjørknes først, men har bytta over pga miljø og undervisningsopplegg! Kjempebra der! Men svaret på spørsmålet ditt er i hvertfall ja;)

8577205[/snapback]

Hmm, rart. Alle jeg har snakket med sier omvendt av deg, så jeg har egentlig bestemt meg for Bjørknes til året!:)

Hva er det som gjør Sonans så bra?

Lenke til kommentar

Flott å høre at man kan få fullt studielån og stipend! Nå har jeg bestilt veiledningstime både hos Bjørknes og Sonans, bare for å sjekke ut tilbudene deres.

Jeg har forresten hørt veldig mye forskjellig om hvilken av skolene som er best. Noen sier Bjørknes, andre sier Sonans. Prismessig ligger de vel omtrent likt. Dersom noen her har erfaringer fra noen av skolene, kom gjerne med deres bedømmelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...