Chrissa87 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Er det noen som har erfaringer med å ha hatt eller har forbrukslån gjennom Norden Finans? Endret 9. mai 2007 av Chrissa87 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har du en link? Uansett sikkert helt ok det, eneste at det sikkert er svindyrt som de aller fleste forbrukslåns institusjoner. (som jeg antar det er) Lenke til kommentar
Chrissa87 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ja det er ikke noe særlig mer lønnsomt enn alle de andre, men vil bare forsikre meg om at det ikke er noe snusk www.nordenfinans.no Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Brreg Nummer er også registrert Eneste at de står oppført som Hjelpevirksomhet for forsikring og pensjonskasser hos brreg. Noen grunn til at du vil bruke nettopp dette firmaet og ikke GE el noe som er anerkjente? *edit; kom kanskje veldig dårlig frem, men det ser helt ok ut! Endret 9. mai 2007 av Montgomery Lenke til kommentar
Chrissa87 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ja sjekka brrg jeg også Ja det er fordi de fleste selskaper som ge og de store har aldersgrense på 22 år og oppover eller så har jeg akkurat for litte bruttointekt i året.. Dette var den som vi mest sansynlig får hos.. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Husk at med såpass høye gebyrer må du ha relativt høyt lån for at ikke den effektive renten skal bli veldig høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå