Gå til innhold

Kulturo: – Spider-Man 4, 5, 6 og så videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte alle 3 filmene, og har også lest tegneserien og sett tegnefilmene, så jeg vet det er masse stoff å ta fra, men er vel best å slutte mens filmene er gode istednefor å melke den så lenge og ødelegge hele inntrykket man har av de 3 filmene.

Lenke til kommentar
Likte alle 3 filmene, og har også lest tegneserien og sett tegnefilmene, så jeg vet det er masse stoff å ta fra, men er vel best å slutte mens filmene er gode istednefor å melke den så lenge og ødelegge hele inntrykket man har av de 3 filmene.

8578091[/snapback]

Amerikanere klarer jo nesten ikke å stoppe mens leken er god, og jeg må innrømme jeg synes det er litt irriterende (ta prison break feks).

AtW

Lenke til kommentar

8578091[/snapback]

Tviler på at de vil stoppe så lenge de får penger for det. Helt syke mengder med penger som blir brukt her! Og etter en uke, i ett land.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...