Vitamin Bjørn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 3'n ser jo ganske bra ut, så for all del kjør på. Lenke til kommentar
joakimhu Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Filmstudioet Sony lover nå at Spider-Man skal komme tilbake i minst tre filmer til, etter at "Spider-Man 3" slo USAs kinobesøksrekorder i helga. Les mer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Likte alle 3 filmene, og har også lest tegneserien og sett tegnefilmene, så jeg vet det er masse stoff å ta fra, men er vel best å slutte mens filmene er gode istednefor å melke den så lenge og ødelegge hele inntrykket man har av de 3 filmene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Likte alle 3 filmene, og har også lest tegneserien og sett tegnefilmene, så jeg vet det er masse stoff å ta fra, men er vel best å slutte mens filmene er gode istednefor å melke den så lenge og ødelegge hele inntrykket man har av de 3 filmene. 8578091[/snapback] Amerikanere klarer jo nesten ikke å stoppe mens leken er god, og jeg må innrømme jeg synes det er litt irriterende (ta prison break feks). AtW Lenke til kommentar
akarno Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Likte alle 3 filmene, og har også lest tegneserien og sett tegnefilmene, så jeg vet det er masse stoff å ta fra, men er vel best å slutte mens filmene er gode istednefor å melke den så lenge og ødelegge hele inntrykket man har av de 3 filmene. 8578091[/snapback] Tviler på at de vil stoppe så lenge de får penger for det. Helt syke mengder med penger som blir brukt her! Og etter en uke, i ett land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg