Gå til innhold

Det finnes så mange Hp-modeller - dv6240

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må nesten tenke deg at anmeldelser for HP dv-maskiner gjelder for alle modeller, men at innmaten og skjermstørrelsen er forskjellig. (dv2x - 14.1'', dv6x - 15.4'', dv9x - 17'')

Hvorfor er det forresten ingen HP 14''-maskiner som har god ytelse?

dvs minst Core 2 Duo 7200 og bedre skjermkort enn Go7200?

Veldig mange har kun Core duo eller turion 64 og de beste har bare Go7200.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp hatt en slik maskin til vurdering. Og leverte den skuffet tilbake.

Mitt eks. slet med noe så enkelt som å spille DVD i mediaplayer. Var kun mulig å spille i HP's eget program.

Forsøkte du noe annet, hakket filmen noe skrekkelig. Og jeg forsøkte mange filmer.

Du kan ikke dra noe særlig spill på den.

Mitt inntrykk var at det var en sløv, men meget stilig maskin.

Men husk; Patience er fordømt kresen!!

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp hatt en slik maskin til vurdering. Og leverte den skuffet tilbake.

Mitt eks. slet med noe så enkelt som å spille DVD i mediaplayer. Var kun mulig å spille i HP's eget program.

Forsøkte du noe annet, hakket filmen noe skrekkelig. Og jeg forsøkte mange filmer.

Du kan ikke dra noe særlig spill på den.

Mitt inntrykk var at det var en sløv, men meget stilig maskin.

Men husk; Patience er fordømt kresen!!

8575174[/snapback]

Hmmm. Ja, jeg ser for meg at du kanskje setter litt høyere krav til en maskin enn det jeg gjør - men satser på at den funker til "enkle" arbeidsoppgaver. Vet noen forresten om den klarer å kjøre nuendo/reason eller lignende musikkprogrammer? Har hørt at det ikke lønner seg å installere vindows vista hvis man skal bruke tyngre programmer fordi det trekker så forbaska mye kraft fra maskinen....

Lenke til kommentar

Om du kan kjøre XP, og leve lykkelig med det - kan det tenkes at du får en helt annen opplevelse enn hva jeg fikk med vista.

Jeg har mistanke om at mange propper Vista i maskinene med marginal kompatibilitet for å kunne legge frem på papiret at denne maskinen kjører Microsofts nyeste os :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...