woodi2swirix Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hey! Kan dere ta en titt på www.Pappask.com/forum ! ? hva syns dere om forumet, kan dette bli noe ? hva er bra og hva er galt ? takker for alle svar : ) forumet er ny-oppstartet da! : D Mvh OlafseN Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det som er dårlig med det: Mørk template. Blir veldig slitsomt i lengden. Minner meg om noe cs klan greie Er ikke mulig å se om det er nye poster Bilder i signaturen, blir bare kaos... Ser INGEN grunner til å bli medlem der. diskusjon.no dekker mine behov Hva er målet ditt? Slå diskusjon.no, norskwebforum? Syntes alle skal bruke diskusjon.no jeg. Det holder med ett forum... Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er det egentlig du vil ha respons på? - Forumet som ikke er selvkodet, men lastet ned og satt opp på 5 minutter? - Templaten du ikke har laget? - Headeren du har forandret litt farger på, og satt på tekst? - Kategoriene? Som jeg forøvrig ikke forstår meg noe særlig på. Hva er egentlig temaet for forumet? Bare blande sammen alt mulig du kommer på? Hva er det som gjør forumet ditt spesielt, og ikke har blitt gjort mange 1000 ganger før? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Eg syns kanskje dette likna litt mykje på dei 56496434 småholmane som finst frå før. Sjå dette, kanskje det kan gi deg inspirasjon! Neidå, finn på noko nytt, så skal det sikkert gå fint med eit forum på deg og... Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 den siden kommer ikke til å bli noe suksess. av egne erferinger! har prøvd slik mange ganger.. Du trenger en mer unik idè =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå