AiKi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) De har forandret på innholdet i pakken fordi de ville styrke prisfordelen i forhold til iPod. Fikk ikke med lader da jeg fikk en ny etter service, men beholdt den gamle laderen, så da var det ikke så mye å bry seg om. Uansett er det ikke verre enn å få tak på en 5V-strømadapter, det skal fungerer med det meste. Endret 14. mai 2007 av Dradd Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 *Lengter tilbake til de gode gamle dager der mp3 spillere var mp3 spillere og ikke kino, radioparabol, konsertsal og arkaderom* Enkelt for meg ihvertfall, har Mac laptop, så det å koble til iPoden er en lek. Selvsagt blir det iPod fremover for min del! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Velg Zen Vision:m, STYR UNNA ipod. Lenke til kommentar
bjynn Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 har også samme problemstilling som trådstartar, men i mitt tilfelle gjeld det iPod 80 GB vs. Zen Vision:M 60GB. Lurer på kva eg skal velge.... Er egentli ganske overbevist om at Creativen er best(betre navigering, slepp iTunes, osv), men iPoden har jo 20gb meir..... Kva bør eg velge? Ein del av kameratane mine har ipod som dei har sendt inn til rep. Dei har irritert seg over alle feila med iPod, har jo vore fornøgde når dei leverte inn 10 gb svart/kvitt og fekk att 30gb farge. Korleis er det med feil og garanti på Creative sine mp3-spelarar? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Creative har 2års garati mot iPods 1 års. Jeg har også hørt at Apple "driter i" 5års reklamasjonsretten som vi har i Norge, men jeg er ikke sikker. Det er bare noe jeg har lest. Jeg har hat min Zen Vision:M i over 1 år nå uten et eneste problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå