Gå til innhold

Apple iPod 30 GB eller Creative Zen Vision:M 30gb

Anbefalte innlegg

De har forandret på innholdet i pakken fordi de ville styrke prisfordelen i forhold til iPod. Fikk ikke med lader da jeg fikk en ny etter service, men beholdt den gamle laderen, så da var det ikke så mye å bry seg om.

Uansett er det ikke verre enn å få tak på en 5V-strømadapter, det skal fungerer med det meste.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Lengter tilbake til de gode gamle dager der mp3 spillere var mp3 spillere og ikke kino, radioparabol, konsertsal og arkaderom*

Enkelt for meg ihvertfall, har Mac laptop, så det å koble til iPoden er en lek. Selvsagt blir det iPod fremover for min del!

Lenke til kommentar

har også samme problemstilling som trådstartar, men i mitt tilfelle gjeld det iPod 80 GB vs. Zen Vision:M 60GB. Lurer på kva eg skal velge....

Er egentli ganske overbevist om at Creativen er best(betre navigering, slepp iTunes, osv), men iPoden har jo 20gb meir.....

Kva bør eg velge?

Ein del av kameratane mine har ipod som dei har sendt inn til rep. Dei har irritert seg over alle feila med iPod, har jo vore fornøgde når dei leverte inn 10 gb svart/kvitt og fekk att 30gb farge. Korleis er det med feil og garanti på Creative sine mp3-spelarar?

Lenke til kommentar

Creative har 2års garati mot iPods 1 års.

Jeg har også hørt at Apple "driter i" 5års reklamasjonsretten som vi har i Norge, men jeg er ikke sikker. Det er bare noe jeg har lest.

Jeg har hat min Zen Vision:M i over 1 år nå uten et eneste problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...